Kay schreef:...Schijnt wat lastig te zijn om alles naar Nederland te versturen, dus maar eens zien wat ervan terecht komt.
Dat past niet in één doos. Zijn ze niet gewend

Kay schreef:...Schijnt wat lastig te zijn om alles naar Nederland te versturen, dus maar eens zien wat ervan terecht komt.

Kay schreef:Ik probeer op het moment om de volgende bestelling bij een Duitse slijter te plaatsen:
Schijnt wat lastig te zijn om alles naar Nederland te versturen, dus maar eens zien wat ervan terecht komt.

Pellie schreef:Ik denk dat mijn volgende aankoop een Bowmore wordt, maar welke? Zit zelf te denken aan de 15 y darkest!!
Maar wil eigenlijk ook wel eens een IB kopen, nog geen ervaring mee, behalve de Highland Park 1989 van the Ultimate en een ( ik dacht een bruichladdich) van Blackadder. Iemand advies?
WhiteMonkey schreef:Pellie schreef:Ik denk dat mijn volgende aankoop een Bowmore wordt, maar welke? Zit zelf te denken aan de 15 y darkest!!
Maar wil eigenlijk ook wel eens een IB kopen, nog geen ervaring mee, behalve de Highland Park 1989 van the Ultimate en een ( ik dacht een bruichladdich) van Blackadder. Iemand advies?
Was niet heel erg onder de indruk van de Bowmore 15. Zou voor een Officiele botteling gaan voor de Bowmore Tempest (10 Yo) die je voor 37E bij whiskysite kunt kopen. Ook de Bowmore 10 yo 2002 van The Ultimate schijnt goed te doen zijn (zeker de Cask Strenght versie). Bij whiskysite zijn er ook een hoop samples van Bomore te bestellen (waaron The Ultimate & Kintra)

totalatool schreef:Ik twijfel echt enorm over de Port Ellen 12th Release en Lagavulin 21 Special Release. En over nog een tweede fles Brora 35yo, want daarvan heb ik er gisteren één gekocht bij de slijter "om de hoek".
Of ik ze ooit zou durven openmaken is eerlijk gezegd de vraag, maar in elk geval heb ik van de Brora een sample van Jack om te proeven wat ik ervan vind, en de Lagavulin heb ik in mei al geproefd bij Lagavulin en vond ik super...

Pellie schreef:Ik koop alleen whisky om ze open te maken en te drinken.

Yapi schreef:Maar meer tijd om er van te genieten
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten