edwinedje schreef:Dre schreef:Bovendien zou dat dus betekenen dat je ook nooit commentaar mag hebben op sporters, politici, artiesten etc. zolang je het niet ook zelf hebt geprobeerd. Zo werkt dat niet helemaal volgens mij.
Tuurlijk mag je wel commentaar hebben ... op sporters, politici en artiesten. (en whisky Bloggers).
Maar het is zo makkelijk om te zeggen dat je iets niet goed vind, want elk schip heeft 100 kapiteins en elk sport team heeft een 100 coaches.
Maar tendens hieronder was meer dat het niveau laag is ... en zijn "waarschijnlijk ook nog speciaal hiervoor die Schotse Ruit-broek" en dat het allemaal wat 'schot voor open doel is'.
Enneh ... je hoeft niet te kijken he ... als je na 30 seconden denkt; "Niet voor mij" dan druk je op stop en ga je verder
... maar ja wij zij allemaal experts hier ... dus deze jongen/man, zijn kleding en blog is een lachertje.
En dan is het geen kritiek meer ... dan is het gewoon kleineren ...
Nou...advocaat van de duivel spelen tot daar aan toe en vaak heb je een punt vind ik maar ik vind je bezwaren dit maal wel wat ver gezocht hoor

Ik vind deze man er echt eentje in de categorie ‘Zanger Rinus met z’n Romana’

Als je jezelf vrijwillig zó voor lul zet op het wereld wijde web en geen eens gedegen vooronderzoek doet, kan je ook wat hoongelach, kritiek en/of satire verwachten. Ik vind het wel ver gaan om dit alles gelijk te bestempelen als bashen, kleineren en pesten. Cabaretiers doen niet anders. Iemand roept of doet iets doms en wordt vervolgens te kakken gezet in een show. Dan mogen programma’s als ‘Even tot hier’ ook niet meer want dat valt dan ook allemaal in de categorie ‘bashen’ en ‘de beste stuurlui’. Ondertussen liggen we elke zaterdagavond in een deuk voor de tv en willen we ze t liefst de eindejaarsconference laten doen...

Als we hier geen eens wat schik meer mogen hebben over iemands ongelukkige keuzes en verschijning n.a.v. inbreuk op naamsgebruik van een trouw forumlid, waarmee we eigenlijk zeggen ‘groot gelijk Oogadal, doe er wat aan we snappen je’, wat mag er dan nog wel? Ik snap in dat opzicht wel dat Dre zegt hier niets meer van te durven vinden. Bietje ver gezocht allemaal..
Als deze beste man morgen z’n naam veranderd en zich vervolgens aanmeldt op het forum dan zal hij gewoon normaal ontvangen worden door me, door iedereen denk ik wel, en helpen we hem als mede-liefhebbers met alle liefde op weg in de wondere wereld van whisky

Als de beste man dan ook nog enige vorm van zelfreflectie heeft zal hij zelf hopelijk ook met een lach kunnen denken ‘goh dat was geen hele beste binnenkomer nee

‘
En oja voor wie niet weet wie Rinus en Romana zijn: