Deanston 2002 Organic Oloroso Sherry cask
Hoe was deze bevallen ?
Deanston 2002 Organic Oloroso Sherry cask
Khajuraho schreef:Deanston 2002 Organic Oloroso Sherry cask
Hoe was deze bevallen ?

Reichenbach schreef:De Hazelburn 10 die ik onlangs heb geopend. Springbank is een distilleerderij die tot nu toe wel aardig in mijn smaakprofiel ligt en deze Hazelburn is geen uitzondering. Het kan zelfs zo zijn dat hij beter is dan toen ik hem net had geopend. Maar dat idee heb ik wel vaker bij openen en proeven van een nieuwe fles in vergelijk met dezelfde fles enige tijd later.
Dat kan iets psychisch zijn; een verwachting die in eerste instantie wat tegenvalt, of er veranderd daadwerkelijk iets aan de whisky door het beetje lucht dat er sinds de opening is bijgekomen.
Maar al met al nog steeds geen spijt van de aankoop.

goosebumps schreef:Soms moet je ook wat tijd doorbrengen met zo'n fles om er mee te connecten.
Dre schreef:goosebumps schreef:Soms moet je ook wat tijd doorbrengen met zo'n fles om er mee te connecten.
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Neem je hem lekker mee naar een restaurantje of naar de voetbal, wordt ie geweigerd. Wil je samen een dagje treinen, krijg je gedoe. Wil je samen shoppen dan word je erop aangesproken. Dan gaat de lol er gauw af hoor.

polley82 schreef:Dre schreef:goosebumps schreef:Soms moet je ook wat tijd doorbrengen met zo'n fles om er mee te connecten.
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Neem je hem lekker mee naar een restaurantje of naar de voetbal, wordt ie geweigerd. Wil je samen een dagje treinen, krijg je gedoe. Wil je samen shoppen dan word je erop aangesproken. Dan gaat de lol er gauw af hoor.
Hahahahha

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten