K-AH schreef:Een interessant artikel in De Morgen eergisteren...
http://maltandoak.com/2015-swa-scotch-e ... you-think/
K-AH schreef:Een interessant artikel in De Morgen eergisteren...

nigel_tufnel schreef:Oogadal schreef:Dat Highland Park er in slaagt om 30.000 middelmatige flessen te slijten aan 300 euro per stuk zegt toch eigenlijk alles? Daar gaan we er nog wel meer van zien. Andere parfumfles, iets ander Ikea kistje, kassa
Oeps, Highland Park nog vergeten!
De professionele figuurzagers hebben nog nooit zoveel werk gehad!

Breedút_Genietsje schreef:Ik begrijp die HP ICE hype niet...
Ook enkele forumleden hier snap ik niet:
De ICE is nog geen maand op de markt en wordt hier nu alweer aangeboden...
Geen kwaad woord over de prijs, maar wist je als 'verzamelaar' vooraf niet dat deze fles niet in je collectie paste?
Of heb je 'm echt in huis gehaald om hem weer met winst te verkopen (binnen een maand) ?

Sil schreef:Hoop dat die bubbel gaat barsten en wij voor leuke prijzen weer kunnen gaan genieten. Het is toch te gek voor woorden dat ik tegenwoordig niet meer raar opkijk als ik 150e voor een flesje aftik. Maar ja het is zo lekker he. Ik ben nog niet heel lang geleden begonnen met deze hobby. Ik wil voor mezelf een mooie privé collectie gaan aanleggen van minimaal 300 flessen. Dat ik straks over een jaar of 10 naar mijn whisky room ga en heerlijk kan snuffelen tussen allerlei pareltjes. Wat een heerlijk vooruitzicht. Samen met de kameraden dan flesjes open maken![]()
![]()

We kunnen het als volgt uitleggen: 'wanneer iemand vraagt wie je bent en je antwoordt met: Rudi, 31 jaar. Wat zegt dat dan over jou? Bitter weinig,

Peter87 schreef:Vrij onzinnig artikelen vol met halve waarheden.
Het volgende klopt dat wel weer als een zwerende vinger:We kunnen het als volgt uitleggen: 'wanneer iemand vraagt wie je bent en je antwoordt met: Rudi, 31 jaar. Wat zegt dat dan over jou? Bitter weinig,
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Dawisknie en 32 gasten