Nee, ik las hier dingen over als apart en uitgesproken...dat spreekt me aan terwijl ik over Bunna subtiel en rustig las.
Ik kies liever de uitdaging over de veilige weg

rizzx schreef:sh..! Verkeerde gekocht Piet!![]()

rizzx schreef:sh..! Verkeerde gekocht Piet!
Nee, ik las hier dingen over als apart en uitgesproken...dat spreekt me aan terwijl ik over Bunna subtiel en rustig las.
Ik kies liever de uitdaging over de veilige weg
ben verkouden, dat zal ermee te maken hebben. Whisky drinken als je verkouden bent 

Whisky-ettenleur schreef:
Classic Malt reeks van Diago

Tomh schreef:Whisky-ettenleur schreef:
Classic Malt reeks van Diago
.. Die staat al nagenoeg geheel in de rest van je rijtje.![]()
Tomh schreef:Als opstapper naar de zwaarder geturfde whisky (ardbeg,lagavulin, caol ila) zou ik de Talisker 10 pakken.
Verder zou ik bijvoorbeeld eerder een sample van de highland park 12 & bunnahabhain 12 pakken ipv de 18 jaar oude.
Ik zou zeker niet van alles een hele fles kopen, uit erarving kan ik je zeggen dat je een steeds verfijndere smaak gaat krijgen & blijf je achter met 8 driekwart volle flessen terwijl je vizier al naar andere expressies gaat.
Geniet van je whiskyavondje.

Whisky-ettenleur schreef:Nee, ik ga een rits met samples bestellen. Om ze zo eerst eens te proberen.

henri schreef:Whisky-ettenleur schreef:Nee, ik ga een rits met samples bestellen. Om ze zo eerst eens te proberen.
kijk rustig eens bij mijn draadje over samples uit open flessen bij het aanbod gedeelte van dit forum
een hoop van wat je noemt staat bij mij gewoon in de collectie en waarschijnlijk kan het goedkoper bij medeforumleden dan bij een winkel
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten