gerritbakker57 schreef:Ik val uit de toon in dit lijntje maar ik koop whisky's om meerdere redenen. Allereerst om van te genieten maar zowel door ze te drinken als door ze te verzamelen. Ik koop bijvoorbeeld nogal eens een IB caol ila, geweldig, mag best wat kosten maar die gaat openDaarnaast verzamel ik leuke en mooie series zoals PE en Balvenie Tun. Misschien dat ik ze ooit nog open maak of mocht het nodig zijn, ze verkoop
Andres wordt het een leuke erfenis voor mijn kids. Gelukkig is mijn zoon al heel aardig op weg om een whisky liefhebber te worden
Kortom, Whisky is een geweldig leuk onderwerp waar op veel manieren van te genieten is.
Ik denk er precies zo over als jij.
Vooral dat gedeelte over kinderen.
Ik vind het zelf ook mooi om sommige flessen te hebben en ze te bekijken in mijn kast.
En ik koop ook weleens flessen als investering.
Niet zozeer om aan te verdienen maar omdat ik van de winst weer mooie andere flessen kan kopen die normaal gezien buiten m'n budget zijn.
En weer omdat ze misschien later een mooie erfenis voor m'n zoon kunnen zijn.
Of hij nou wel of geen liefhebber is.
Als hij liefhebber is heeft hij een mooie verzameling en zo niet heeft hij een mooie spaarpot.

Daarnaast verzamel ik leuke en mooie series zoals PE en Balvenie Tun. Misschien dat ik ze ooit nog open maak of mocht het nodig zijn, ze verkoop
Kortom, Whisky is een geweldig leuk onderwerp waar op veel manieren van te genieten is.