Heeft er iemand ervaring met whisky/bourbon verzenden vanuit de VS, particulier naar particulier.
Bij welke pakketdienst is sterke drank toegestaan is om te verzenden?
Moet er vooraf dingen aangegeven worden bij de douane voor de BTW, invoerrechten of inklaringskosten?
Of komen alle bijkomende kosten allemaal automatisch, wanneer het pakketje de Nederlandse bodem raakt?
En misschien ook handig om voor af te weten, de hoogte van de extra kosten...
Alvast bedankt voor het meedenken!





heeft er ook nog iemand tips voor belasting ontduiking toevallig? En ik zit trouwens ook wel met de gedachte te spelen om mondkapjes aan het ministerie te gaan verkopen. Iemand ideeën hoe? Ik wil veel winst maken maar het moet lijken alsof ik dat niet maak 