TIP! In de aanbieding...

Hier bespreken we Whisky als zijnde de "Gouden Godendrank" in de volle breedte.
Dirk
Actief lid
Actief lid

BVA Veiling

Ongelezen berichtdoor Dirk » 12 Okt 2015, 17:45

Dit is een link naar BVA veiling site waar een aantal flessen geveild worden,interessant voor leden??

https://www.bva-auctions.com/search?sea ... mskx2HtDQf

Misschien hoort dit hier niet thuis in dit stukje van het forum,dan hoor en of zie ik het wel, voor al diegenen die zich aan de regels willen houden :D :D
0 x

Peter87
Forum goeroe
Forum goeroe

Re: TIP! In de aanbieding...

Ongelezen berichtdoor Peter87 » 13 Okt 2015, 14:48

Whiskysite.nl heeft de nieuwe compass box releases met 10% korting. Iemand vroeg me er laatst om maar ik heb z'n pb gewist en weet dus niet meer wie het was :HitHead
0 x
Afbeelding
Whiskydudes

Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!

Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash

Breedút_Genietsje
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Breedút_Genietsje » 14 Okt 2015, 17:27

Tip op Tweedehands.nl (niet van mij)
4½ Liter Grant's - onaangebroken. Maar denk niet dat hij donker en koel gestaan heeft..

http://www.tweedehands.nl/verzamelen/ov ... 85185.html

Vraagprijs in 65,- euro
(ik sla over...)
0 x
46%, Non Chill-Filtered, Natural Colour; it's a sign of quality
Breedút Genietsje

Niels.86
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Niels.86 » 14 Okt 2015, 18:14

Vandaag bij de Gall Gall in Rotterdam de Glendronach 15 yo voor 45,50 in de aanbieding zonder klantenkaart, lijkt me een goede prijs als ik zo eens online kijk!
Verder gaf de verkoper aan dat er vanaf volgende week weer wilde whisky weken zijn, hij wist nog niet precies wat de actie deze keer in zou houden, even in de gaten houden dus.
2 x

Bimbam
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Bimbam » 14 Okt 2015, 18:53

Breedút_Genietsje schreef:Tip op Tweedehands.nl (niet van mij)
4½ Liter Grant's - onaangebroken. Maar denk niet dat hij donker en koel gestaan heeft..

http://www.tweedehands.nl/verzamelen/ov ... 85185.html

Vraagprijs in 65,- euro
(ik sla over...)

Ik sla ook over... Maar verder wel een amusant aanbod daar: Vooral de advertentie vd John Daniels whisky trok mijn aandacht... (de Jacky Walker nog niet gezien)
:HitHead
0 x

bkoster
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor bkoster » 14 Okt 2015, 22:47

Niels.86 schreef:Vandaag bij de Gall Gall in Rotterdam de Glendronach 15 yo voor 45,50 in de aanbieding zonder klantenkaart, lijkt me een goede prijs als ik zo eens online kijk!
Verder gaf de verkoper aan dat er vanaf volgende week weer wilde whisky weken zijn, hij wist nog niet precies wat de actie deze keer in zou houden, even in de gaten houden dus.

Nette prijs, heb je geluk mee!

En net de info die ik nodig had :bigsmile
0 x

Dirk
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Dirk » 16 Okt 2015, 20:43

Volgende week " wilde whisky dagen" bij de Gall, alvast ff neuzen of er nog wat lekkers is
1 x

mardo
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor mardo » 17 Okt 2015, 20:28

Als het alleen de aanbiedingen zijn uit het boekje dat ik vandaag kreeg, vind ik het vies tegen vallen. Ik wilde een Bunnahabhain 18 en een Glendronach 18 gaan halen met 20% korting. En mijn gall en gall heeft ook een laphroaig 15 staan.
Maar ik zie nergens 20% korting op alles.
0 x
Afbeelding

Cygnus
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Cygnus » 17 Okt 2015, 23:20

mardo schreef:Als het alleen de aanbiedingen zijn uit het boekje dat ik vandaag kreeg, vind ik het vies tegen vallen. Ik wilde een Bunnahabhain 18 en een Glendronach 18 gaan halen met 20% korting. En mijn gall en gall heeft ook een laphroaig 15 staan.

Ze hadden de vorige keer ook geen 20% korting op alle whisky's. Alle whisky's zullen per whisky anders afgeprijsd zijn, maar ze zijn wel allemaal in de aanbieding. Boekje laat alleen een kleine selectie zien!
1 x
Afbeelding

DrankDozijn
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor DrankDozijn » 18 Okt 2015, 09:20

De Glenmorangie Dornoch [43%] is een relatief nieuwe chill-filtered single malt whisky welke gelimiteerd beschikbaar is in luxe shops op airports en cruiseboten. Maar…. nu bij DrankDozijn.nl gewoon de Whisky v/d Week voor slechts 58,-

Hij won Goud in The Spirits Business Travel Retail Awards, pakte Brons bij prestigieuze World Whiskies Awars [2015] en in Jim Murray’s Whisky Bijbel scoorde de Dornoch maar liefst 94 uit 100 punten.

Finished in ex-Amontillado sherry vaten… SWEET!

Afbeelding
1 x
Afbeelding

Joris
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Joris » 18 Okt 2015, 19:54

mardo schreef:Als het alleen de aanbiedingen zijn uit het boekje dat ik vandaag kreeg, vind ik het vies tegen vallen. Ik wilde een Bunnahabhain 18 en een Glendronach 18 gaan halen met 20% korting. En mijn gall en gall heeft ook een laphroaig 15 staan.

Mijn tip: Kijk vooraf even op de website van Gall. Ondanks de whisky weken zijn veel whiskies nog duurder geprijsd dan je ze regulier op het internet kan halen. Je kan dus zeker goedkoper uit zijn, en een euro of twee doet mij ook niet veel, maar om nu 20 euro meer te betalen dan op internet vind ik een beetje teveel van het goede :HitHead
1 x
Afbeelding

Jonadawi
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Jonadawi » 18 Okt 2015, 20:11

Joris schreef:

Mijn tip: Kijk vooraf even op de website van Gall. Ondanks de whisky weken zijn veel whiskies nog duurder geprijsd dan je ze regulier op het internet kan halen. Je kan dus zeker goedkoper uit zijn, en een euro of twee doet mij ook niet veel, maar om nu 20 euro meer te betalen dan op internet vind ik een beetje teveel van het goede :HitHead

Gall & Gall is niet altijd de duurste maar is zeker de moeite waard om te bezoeken

Zover ik weet hebben zij de goedkoopste:
Laphroaig 15 - 18
Glendronach 15
HP 18

En soms vind je yamazaki en Hibiki flessen voor een zeer schappelijke prijs!

Ik heb rekening gehouden met de prijzen icm klantenkaart
1 x

mardo
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor mardo » 18 Okt 2015, 22:02

Bedankt voor jullie reacties. Ik ga morgen wel even op de website kijken. Mijn klantenkaart is verlopen, dus die moet ik verlengen. Dan krijg ik 25% korting op 1 fles whisky. (Dat wordt waarschijnlijk de Bunnahabhain 18) Daarnaast ga ik wel kijken of de aanbiedingen wat zijn. Ik had gewoon 20% op alles verwacht, dan valt dit even tegen. Wat prijzen betreft valt Gall&Gall soms inderdaad reuze mee. Ik heb de Glendronach 15 van de zomer voor 37,50 meegenomen. En een Hakushu 12 voor 48 euro. Ook heeft mijn gall&gall soms heel leuke flesjes onder de toonbank staan voor schappelijke prijzen.
1 x
Afbeelding

Nielsvanp
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Nielsvanp » 18 Okt 2015, 22:23

mardo schreef:Bedankt voor jullie reacties. Ik ga morgen wel even op de website kijken. Mijn klantenkaart is verlopen, dus die moet ik verlengen. Dan krijg ik 25% korting op 1 fles whisky. (Dat wordt waarschijnlijk de Bunnahabhain 18) Daarnaast ga ik wel kijken of de aanbiedingen wat zijn. Ik had gewoon 20% op alles verwacht, dan valt dit even tegen. Wat prijzen betreft valt Gall&Gall soms inderdaad reuze mee. Ik heb de Glendronach 15 van de zomer voor 37,50 meegenomen. En een Hakushu 12 voor 48 euro. Ook heeft mijn gall&gall soms heel leuke flesjes onder de toonbank staan voor schappelijke prijzen.

Als je graag een Glendronach 18 wil moet je even bij de aanbiedingen van DrankDozijn kijken, aardige combi deal daar nu.
1 x
I love scotch. Scotchy, scotch, scotch. Here it goes down, down into my belly - Ron Brurgundy

Whisky-ettenleur
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Whisky-ettenleur » 19 Okt 2015, 14:11

Cygnus schreef:

Ze hadden de vorige keer ook geen 20% korting op alle whisky's. Alle whisky's zullen per whisky anders afgeprijsd zijn, maar ze zijn wel allemaal in de aanbieding. Boekje laat alleen een kleine selectie zien!

Ik ga deze week eens kijken bij de plaatselijke Gall&Gall (gouda), eens kijken of ik nog iets tegen het lijf loop.

Het klopt toch dat niet alle Gall&Gall's hetzelfde aanbieden met dezelfde kortingen?
0 x
Afbeelding

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”