Het Whisky Forum Thuisfestival editie 5! 08-10-2021 -VOL-

Moderator: Cask1988

Gebruikersavatar
Raymond CS
Senior
Senior
Berichten: 428
Lid geworden op: 09 Jan 2021, 17:24
Locatie: Spijkenisse

Re: Het Whisky Forum Thuisfestival editie 5! 08-10-2021 -VOL-

Ongelezen berichtdoor Raymond CS » 20 Sep 2021, 20:25

Hier ook alles binnen, top bedankt mannen!!!
0 x
Sta altijd open voor mooie aanbiedingen. Stuur gerust een pb.

Wouterk
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 898
Lid geworden op: 24 Jan 2016, 01:03
Locatie: Eindhoven

Re: Het Whisky Forum Thuisfestival editie 5! 08-10-2021 -VOL-

Ongelezen berichtdoor Wouterk » 20 Sep 2021, 22:12

Wij hebben er ook weer zin in
5 x
There is more to the picture than meets the eye (NY on HH, MM)

Gebruikersavatar
Fat Bastard!
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3106
Lid geworden op: 14 Sep 2011, 11:59
Locatie: Middelharnis (G-O)

Re: Het Whisky Forum Thuisfestival editie 5! 08-10-2021 -VOL-

Ongelezen berichtdoor Fat Bastard! » 20 Sep 2021, 22:31

In huize K... wordt alweer gekleurd :lol:
1 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
defeatless
Moderator
Moderator
Berichten: 3576
Lid geworden op: 11 Jun 2014, 23:45
Locatie: Wageningen

Re: Het Whisky Forum Thuisfestival editie 5! 08-10-2021 -VOL-

Ongelezen berichtdoor defeatless » 21 Sep 2021, 07:42

HammerHead schreef:Ook binnen, keurig verpakt in een luxe single malt doos met HWF 5 35x Henri erop. :bigsmile

Vast bewust gedaan om mij op een dwaalspoor te brengen, of moet ik nu alleen nog uitvinden welke sample dit gaat zijn? :lekker


Owh jij had um?
Ja lachen! Wij gooien gewoon alles terug in de dozen als opvulmateriaal. Mogen jullie alles opruimen :bigsmile.

Maar Henri heeft inderdaad een inbreng gedaan, maar wat deze is, dat weet alleen Arthur. De flesjes van Henri pasten perfect in dit doosje, dus t kan maar zo zijn dat hij deze daarvoor heeft uitgezocht. Maar misschien ook niet, weten wij veel.
0 x

Gebruikersavatar
edwinedje
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2737
Lid geworden op: 10 Jan 2012, 10:05
Locatie: Zaandam
Contact:

Re: Het Whisky Forum Thuisfestival editie 5! 08-10-2021 -VOL-

Ongelezen berichtdoor edwinedje » 21 Sep 2021, 08:36

defeatless schreef:Maar Henri heeft inderdaad een inbreng gedaan, maar wat deze is, dat weet alleen Arthur.

En Henri mag ik hopen ... :?
0 x
Afbeelding / Mijn Website met mijn Distillery Visits

Ik wil niet veel willen, want dan krijg je maar een deel...
...maar van de dingen die je niet wil krijg je altijd lekker veel. {Def P.}

Ik ben mezelf in principe dus dan ben ik in feite mij {Brainpower}

Gebruikersavatar
Fat Bastard!
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3106
Lid geworden op: 14 Sep 2011, 11:59
Locatie: Middelharnis (G-O)

Re: Het Whisky Forum Thuisfestival editie 5! 08-10-2021 -VOL-

Ongelezen berichtdoor Fat Bastard! » 21 Sep 2021, 09:08

edwinedje schreef:
defeatless schreef:Maar Henri heeft inderdaad een inbreng gedaan, maar wat deze is, dat weet alleen Arthur.

En Henri mag ik hopen ... :?


:P :P Ik kijk al uit naar zijn "onthullingsfilmpje"
1 x
Afbeelding

JoachimV10
Senior
Senior
Berichten: 494
Lid geworden op: 13 Okt 2020, 10:03
Locatie: België

Re: Het Whisky Forum Thuisfestival editie 5! 08-10-2021 -VOL-

Ongelezen berichtdoor JoachimV10 » 21 Sep 2021, 10:48

Gisteren ook in de bus gehad. Bedankt voor het werk!! :goedgedaan
0 x
Afbeelding
(open flessen)

Sander79
Senior
Senior
Berichten: 471
Lid geworden op: 02 Nov 2019, 10:15

Re: Het Whisky Forum Thuisfestival editie 5! 08-10-2021 -VOL-

Ongelezen berichtdoor Sander79 » 21 Sep 2021, 13:29

De buit is binnen!

Hartelijk dank heren :goedgedaan
0 x

Gebruikersavatar
Freezeroz
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2176
Lid geworden op: 05 Apr 2018, 14:51
Locatie: (N-H)

Re: Het Whisky Forum Thuisfestival editie 5! 08-10-2021 -VOL-

Ongelezen berichtdoor Freezeroz » 21 Sep 2021, 14:10

De afdeling Noord-Holland, heeft ook 5 pakketjes in ontvangst mogen nemen :goedgedaan.
2 x
Afbeelding

Hubert
Senior
Senior
Berichten: 333
Lid geworden op: 23 Mei 2020, 15:58
Locatie: Den Haag

Re: Het Whisky Forum Thuisfestival editie 5! 08-10-2021 -VOL-

Ongelezen berichtdoor Hubert » 21 Sep 2021, 16:06

Ook in Den Haag is Postnl langs geweest.
Voor de dealers en inpakkers alvast :hoedaf :goedgedaan
0 x

Gebruikersavatar
henri
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 5494
Lid geworden op: 10 Apr 2013, 17:02
Locatie: Rotterdam

Re: Het Whisky Forum Thuisfestival editie 5! 08-10-2021 -VOL-

Ongelezen berichtdoor henri » 21 Sep 2021, 17:27

defeatless schreef:
HammerHead schreef:Ook binnen, keurig verpakt in een luxe single malt doos met HWF 5 35x Henri erop. :bigsmile

Vast bewust gedaan om mij op een dwaalspoor te brengen, of moet ik nu alleen nog uitvinden welke sample dit gaat zijn? :lekker


Owh jij had um?
Ja lachen! Wij gooien gewoon alles terug in de dozen als opvulmateriaal. Mogen jullie alles opruimen :bigsmile.

Maar Henri heeft inderdaad een inbreng gedaan, maar wat deze is, dat weet alleen Arthur. De flesjes van Henri pasten perfect in dit doosje, dus t kan maar zo zijn dat hij deze daarvoor heeft uitgezocht. Maar misschien ook niet, weten wij veel.


volgens mij had ik de samples voor editie 3 of 4 in exact een zelfde doos verpakt :gnif toch mooi dat recyclen..
5 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Fat Bastard!
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3106
Lid geworden op: 14 Sep 2011, 11:59
Locatie: Middelharnis (G-O)

Re: Het Whisky Forum Thuisfestival editie 5! 08-10-2021 -VOL-

Ongelezen berichtdoor Fat Bastard! » 23 Sep 2021, 12:10

henri schreef: toch mooi dat recyclen..


Ik kreeg ook m'n eigen doos retour. Verstuurd met 37 samples en nu 8 stuks retour......klinkt als een slechte deal ;) :gnif

Heb er al weer enorm zin in jongens en meisjes!! Nog 15 nachtjes wakker liggen :lol:
4 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3799
Lid geworden op: 11 Dec 2018, 20:14

Re: Het Whisky Forum Thuisfestival editie 5! 08-10-2021 -VOL-

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 23 Sep 2021, 21:30

Fat Bastard! schreef:
henri schreef: toch mooi dat recyclen..


Ik kreeg ook m'n eigen doos retour. Verstuurd met 37 samples en nu 8 stuks retour......klinkt als een slechte deal ;) :gnif

Hmmm :Scratch Dat klinkt wel alsof je behoorlijk bent genaaid ja… De volgende keer zal ik de knaken er contant bij in doen als je als inbrenger meedoet, verzacht dat de pijn nog een beetje :bigsmile

Maar idd, alles gaat in de recycle. Zo ook voor de opvulling e.d. scheelt geld én t is goed voor het milieu. Machtig prachtig :cool:
1 x
Afbeelding
________________________________________
Whisky, what else? Well eh… A good cigar, big chunks of meat on a smoker bbq, a smoldering campfire and some good music to go with it for example?

Gebruikersavatar
Uridium
Moderator
Moderator
Berichten: 885
Lid geworden op: 23 Apr 2016, 23:10

Re: Het Whisky Forum Thuisfestival editie 5! 08-10-2021 -VOL-

Ongelezen berichtdoor Uridium » 23 Sep 2021, 23:34

Ook in de omgeving Arnhem is de trekschuit van PostNL uiteindelijk aangekomen... :dancing
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Daan
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2760
Lid geworden op: 20 Nov 2015, 10:55
Locatie: Omgeving Utrecht

Re: Het Whisky Forum Thuisfestival editie 5! 08-10-2021 -VOL-

Ongelezen berichtdoor Daan » 24 Sep 2021, 09:22

Uridium schreef:Ook in de omgeving Arnhem is de trekschuit van PostNL uiteindelijk aangekomen... :dancing


Als het daar nog per trekschuit gaat snap ik de vertraging wel :bigsmile
0 x
The glass can be half empty or half full. As long as there's whisky in it.

Afbeelding


Terug naar “HWF Thuisfestival SubForum”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast