Het Whisky Forum Thuisfestival editie 6! 19-02-2022 -VOL-

Moderator: Cask1988

Harrie
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1706
Lid geworden op: 30 Okt 2013, 16:32

Re: !! VOL !! Het Whisky Forum Thuisfestival editie 6! 19-02-2022

Ongelezen berichtdoor Harrie » 30 Nov 2021, 11:46

Lekker bezig weer, Arthur!
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
defeatless
Moderator
Moderator
Berichten: 3576
Lid geworden op: 11 Jun 2014, 23:45
Locatie: Wageningen

Re: !! VOL !! Het Whisky Forum Thuisfestival editie 6! 19-02-2022

Ongelezen berichtdoor defeatless » 30 Nov 2021, 12:21

En voor iedereen die weer samples mee wilt laten sturen. Op 29 januari gaan Arthur en ik weer zitten om de boel samen te stellen en dergelijke.
Er kan altijd wel iets in het doosje erbij en zo niet, dan pakken we een grotere doos :D.
2 x

Gebruikersavatar
Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3799
Lid geworden op: 11 Dec 2018, 20:14

Re: !! VOL !! Het Whisky Forum Thuisfestival editie 6! 19-02-2022

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 01 Dec 2021, 22:05

Alle deelnemers hebben betaald dus de inschrijvingen zijn definitief. Kan je toch niet? Er staat iemand op de reservelijst te springen dus neem vooral contact met hem op!
2 x
Afbeelding
________________________________________
Whisky, what else? Well eh… A good cigar, big chunks of meat on a smoker bbq, a smoldering campfire and some good music to go with it for example?

CarloB
Actief lid
Actief lid
Berichten: 52
Lid geworden op: 30 Dec 2021, 17:29

Re: !! VOL !! Het Whisky Forum Thuisfestival editie 6! 19-02-2022

Ongelezen berichtdoor CarloB » 07 Jan 2022, 18:28

Ahhh jammer dat ik hier voor te laat bent. Volgende keer doe ik zeker mee
1 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
henri
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 5494
Lid geworden op: 10 Apr 2013, 17:02
Locatie: Rotterdam

Re: !! VOL !! Het Whisky Forum Thuisfestival editie 6! 19-02-2022

Ongelezen berichtdoor henri » 07 Jan 2022, 18:38

CarloB schreef:Ahhh jammer dat ik hier voor te laat bent. Volgende keer doe ik zeker mee


gelukkig valt het dan wel weer mee dat je pas +/- 6 weken te laat bent.. :P :gnif
2 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3799
Lid geworden op: 11 Dec 2018, 20:14

Re: !! VOL !! Het Whisky Forum Thuisfestival editie 6! 19-02-2022

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 07 Jan 2022, 18:41

CarloB schreef:Ahhh jammer dat ik hier voor te laat bent. Volgende keer doe ik zeker mee

Editie 7 is een kwestie van tijd. Goed in de gaten houden dus ;)
1 x
Afbeelding
________________________________________
Whisky, what else? Well eh… A good cigar, big chunks of meat on a smoker bbq, a smoldering campfire and some good music to go with it for example?

JoachimV10
Senior
Senior
Berichten: 494
Lid geworden op: 13 Okt 2020, 10:03
Locatie: België

Re: !! VOL !! Het Whisky Forum Thuisfestival editie 6! 19-02-2022

Ongelezen berichtdoor JoachimV10 » 10 Jan 2022, 09:16

Nog steeds geen afvaller? :(
Er zal wel iemand positief testen zeker dan? :roll:
0 x
Afbeelding
(open flessen)

Gebruikersavatar
Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3799
Lid geworden op: 11 Dec 2018, 20:14

Re: !! VOL !! Het Whisky Forum Thuisfestival editie 6! 19-02-2022

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 10 Jan 2022, 09:42

Nee maar het duurt nog ff hè ;) tenzij mensen een glazen bol hebben en nu al weten dat ze over een ruime maand positief getest zijn :P
1 x
Afbeelding
________________________________________
Whisky, what else? Well eh… A good cigar, big chunks of meat on a smoker bbq, a smoldering campfire and some good music to go with it for example?

Gebruikersavatar
defeatless
Moderator
Moderator
Berichten: 3576
Lid geworden op: 11 Jun 2014, 23:45
Locatie: Wageningen

Re: !! VOL !! Het Whisky Forum Thuisfestival editie 6! 19-02-2022

Ongelezen berichtdoor defeatless » 22 Jan 2022, 01:00

Als er nog samples mee moeten, laat het dan zsm weten, volgende week zaterdag gaan Arthur en ik alles inpakken en verzenden!
2 x

Gebruikersavatar
Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3799
Lid geworden op: 11 Dec 2018, 20:14

Re: !! VOL !! Het Whisky Forum Thuisfestival editie 6! 19-02-2022

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 29 Jan 2022, 16:20

De pakketten zijn weer onderweg mensen :duimop

Afbeelding
16 x
Afbeelding
________________________________________
Whisky, what else? Well eh… A good cigar, big chunks of meat on a smoker bbq, a smoldering campfire and some good music to go with it for example?

Harrie
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1706
Lid geworden op: 30 Okt 2013, 16:32

Re: !! VOL !! Het Whisky Forum Thuisfestival editie 6! 19-02-2022

Ongelezen berichtdoor Harrie » 29 Jan 2022, 16:30

Whoop whoop!
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Freezeroz
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2176
Lid geworden op: 05 Apr 2018, 14:51
Locatie: (N-H)

Re: !! VOL !! Het Whisky Forum Thuisfestival editie 6! 19-02-2022

Ongelezen berichtdoor Freezeroz » 29 Jan 2022, 16:43

Geen foto van whisky en sigaren dit keer?
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Cask1988
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3799
Lid geworden op: 11 Dec 2018, 20:14

Re: !! VOL !! Het Whisky Forum Thuisfestival editie 6! 19-02-2022

Ongelezen berichtdoor Cask1988 » 29 Jan 2022, 17:53

Freezeroz schreef:Geen foto van whisky en sigaren dit keer?

Oh jazeker wel! :bigsmile
Bijlagen
8FFDECA9-F492-464E-B8F9-6AFA599EDF2E.jpeg
8FFDECA9-F492-464E-B8F9-6AFA599EDF2E.jpeg (169.81 KiB) 1143 keer bekeken
10 x
Afbeelding
________________________________________
Whisky, what else? Well eh… A good cigar, big chunks of meat on a smoker bbq, a smoldering campfire and some good music to go with it for example?

Hubert
Senior
Senior
Berichten: 333
Lid geworden op: 23 Mei 2020, 15:58
Locatie: Den Haag

Re: !! VOL !! Het Whisky Forum Thuisfestival editie 6! 19-02-2022

Ongelezen berichtdoor Hubert » 29 Jan 2022, 18:25

Thanks weer mannen! :respect :hoedaf
0 x

Gebruikersavatar
Raymond CS
Senior
Senior
Berichten: 428
Lid geworden op: 09 Jan 2021, 17:24
Locatie: Spijkenisse

Re: !! VOL !! Het Whisky Forum Thuisfestival editie 6! 19-02-2022

Ongelezen berichtdoor Raymond CS » 30 Jan 2022, 10:03

Top mannen. Bedankt voor al het werk.
:Proost
0 x
Sta altijd open voor mooie aanbiedingen. Stuur gerust een pb.


Terug naar “HWF Thuisfestival SubForum”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast