Prijzen zijn over het algemeen wat ik voor de fles betaald heb, soms iets meer, soms iets minder. De sampleprijs is exact de flesprijs/70 x cl's plus de kosten van de sample fles. Geen winstoogmerk hier, mijn voordeel is dat de flessen wat sneller leeg gaan en er dus eerder nieuw spul open mag. En aangezien het geen 'business' is run ik ook geen 24 uurs service qua verzenden, ik maak alle verkochte samples eens per week in het weekend.
Let op, keuze uit 3 en/of 6 cl samples! Helaas kan er niet meer online ingevuld worden, ik kreeg herhaaldelijk bestellingen binnen van samples die niet (meer) beschikbaar waren uit rijen ik verborgen had. Als je een PB stuurt met je mailadres kan ik wel een kopie mailen en kun je wel de kolommen invullen.
Minimum aantal samples is 5 stuks en levering NL met Transmission € 6.50 en BE € 12.50 met Transmission. Geen andere vervoersopties mogelijk, geen DHL, geen Kiala, DPD of PostNL.
Bij bestelling van 10 samples GRATIS een VBT sample kado!
Prijzen inclusief de samplefles met verzegel dop (nieuw)
Om het voor de 'zoekers' makkelijk te maken; Aberlour A'Bunahd, Amrut, Ardbeg, Arran, Balvenie, Ben Nevis, BenRiach, Blanton's, Bruichladdich, Bunnahabhain, Caledonian, Cambus, Coal Ila, Clynelish, Craigellachie, Girvan, Glendronach, Glengoyne, Glenlivet, Glenrothes, Glentauchers, Invergordon, Kavalan, Lagavulin, Laphroaig, Ledaig, Littlemill, Longmorn, Macallan, Miltonduff, Millstone, Noah's Mill, North British, Old Pulteney, Port Dundas, Rock Town Arkansas, Smokehead, Springbank, Strathclyde, Teeling, Tamdhu, Tullibardine

.
) kan je van mijn kant zeker wel weer eens een bestelling verwachten.