Twents Whiskygenootschap - Hengelo

Een eigen plek voor Whisky-verenigingen, -societies, -clubs, -genootschappen, -kringen, -collectieven, -vriendengroepen etc.
Gebruikersavatar
henri
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 5494
Lid geworden op: 10 Apr 2013, 17:02
Locatie: Rotterdam

Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo

Ongelezen berichtdoor henri » 28 Okt 2014, 14:12

1 islay vanaf straks rond 17:00 onderweg naar Ruud :D
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ruud
Senior
Senior
Berichten: 147
Lid geworden op: 10 Nov 2010, 16:42
Locatie: Hengelo
Contact:

Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo

Ongelezen berichtdoor Ruud » 28 Okt 2014, 15:50

henri schreef:1 islay vanaf straks rond 17:00 onderweg naar Ruud :D


Helemaal top Henri !
Hij is inmiddels in het programma opgenomen :nat
0 x
Afbeelding

Pellie
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2797
Lid geworden op: 25 Okt 2011, 10:00
Locatie: Enschede

Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo

Ongelezen berichtdoor Pellie » 29 Okt 2014, 01:12

Ruud schreef:
henri schreef:1 islay vanaf straks rond 17:00 onderweg naar Ruud :D


Helemaal top Henri !
Hij is inmiddels in het programma opgenomen :nat


De line up wordt mij al duidelijker hehe :duimop
0 x

Pellie
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2797
Lid geworden op: 25 Okt 2011, 10:00
Locatie: Enschede

Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo

Ongelezen berichtdoor Pellie » 05 Mei 2015, 22:55

22 Mei is het weer zover. Nieuwe tasting Twents Whisky Genootschap!!! :duimop
2 x

Gebruikersavatar
Ruud
Senior
Senior
Berichten: 147
Lid geworden op: 10 Nov 2010, 16:42
Locatie: Hengelo
Contact:

Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo

Ongelezen berichtdoor Ruud » 22 Mei 2015, 16:22

...red whine finishes...
Als dat maar goed gaat :Pipersmile
0 x
Afbeelding

Pellie
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2797
Lid geworden op: 25 Okt 2011, 10:00
Locatie: Enschede

Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo

Ongelezen berichtdoor Pellie » 23 Mei 2015, 17:46

Ruud schreef:...red whine finishes...
Als dat maar goed gaat :Pipersmile


Dat ging best goed toch?? :D
1 x

Gebruikersavatar
Ruud
Senior
Senior
Berichten: 147
Lid geworden op: 10 Nov 2010, 16:42
Locatie: Hengelo
Contact:

Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo

Ongelezen berichtdoor Ruud » 24 Mei 2015, 09:55

Ging prima :duimop
Was weer erg gezellig. Op naar de volgende !
1 x
Afbeelding

Pellie
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2797
Lid geworden op: 25 Okt 2011, 10:00
Locatie: Enschede

Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo

Ongelezen berichtdoor Pellie » 02 Aug 2015, 17:06

Vrijdag 28 augustus vanaf 19.30 uur is het weer zover. Tasting TWG met als onderwerp ..... sherry!!! :duimop

Facebook groep inmiddels 56 leden.... :hoedaf
1 x

Pellie
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2797
Lid geworden op: 25 Okt 2011, 10:00
Locatie: Enschede

Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo

Ongelezen berichtdoor Pellie » 13 Okt 2015, 10:08

De laatste van dit jaar is op vrijdag 13 november, uiteraard met het aankomende koudere weer is het thema Islay!! :D
1 x

Pellie
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2797
Lid geworden op: 25 Okt 2011, 10:00
Locatie: Enschede

Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo

Ongelezen berichtdoor Pellie » 14 Nov 2015, 11:54

20 Man opkomst bij de tasting gisteravond en met een facebookpagina leden aantal van inmiddels 68, denk ik dat ik wel durf te zeggen dat whisky leeft in het oosten des lands!! :duimop

Vooral zo doorgaan zou ik zeggen ;)

https://www.facebook.com/groups/392227584232661/
3 x

Pellie
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2797
Lid geworden op: 25 Okt 2011, 10:00
Locatie: Enschede

Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo

Ongelezen berichtdoor Pellie » 27 Dec 2015, 13:54

Ledenaantal inmiddels op 82 :hoedaf :respect
1 x

Pellie
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2797
Lid geworden op: 25 Okt 2011, 10:00
Locatie: Enschede

Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo

Ongelezen berichtdoor Pellie » 14 Jan 2016, 14:41

En we zitten nu op 91. We gaan richting de 100!! :o
0 x

Pellie
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2797
Lid geworden op: 25 Okt 2011, 10:00
Locatie: Enschede

Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo

Ongelezen berichtdoor Pellie » 08 Apr 2016, 12:57

Nog 1 :cool:
1 x

Pellie
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2797
Lid geworden op: 25 Okt 2011, 10:00
Locatie: Enschede

Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo

Ongelezen berichtdoor Pellie » 01 Sep 2016, 10:12

Inmiddels op 100 leden en de volgende tasting is alweer in aantocht. Vrijdag 16 september met een paar mooie sherrywhiskies op het programma..... :goedgedaan
1 x

bkoster
Actief lid
Actief lid
Berichten: 83
Lid geworden op: 26 Aug 2015, 15:55

Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo

Ongelezen berichtdoor bkoster » 13 Sep 2016, 11:24

Ik denk dat ik ook wel interesse heb in een lidmaatschap ;)
0 x


Terug naar “Whisky Webstek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten