Twents Whiskygenootschap - Hengelo
- 20VTHengelo
- Actief lid

- Berichten: 56
- Lid geworden op: 03 Nov 2013, 20:59
Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo
20VTHengelo schreef:Gaan de foto's die gemaakt zijn hier nog gepost worden?
Nee denk het niet, wel in de FB groep en miss op het TWG forum!!
0 x
Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo
Hier belangstelling vanuit Friesland, niet zo zeer om mee te doen, maar wel nieuwsgierig naar de organisatie. Hoe regelen jullie het, wat regelen jullie, hoe gaat het in z'n werk enz. enz. Mag ook in privé bericht uiteraard.
0 x
Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo
Straks grote "vergadering" bij mij thuis over hoe nu verder met deze club!
Blijven we met max. 20 leden of gaan we groeien?
Hoe gaan we het doen met de te proeven whiskies?
Vast bedrag per lid per tasting of jaarcontributie?
Wel of geen gastsprekers zoals bijv. independent bottelaars?
Vragen, vragen, vragen, ben benieuwd wat hier uit komt!
Blijven we met max. 20 leden of gaan we groeien?
Hoe gaan we het doen met de te proeven whiskies?
Vast bedrag per lid per tasting of jaarcontributie?
Wel of geen gastsprekers zoals bijv. independent bottelaars?
Vragen, vragen, vragen, ben benieuwd wat hier uit komt!
0 x
Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo
Pellie schreef:Hoe gaan we het doen met de te proeven whiskies?
Drinken/proeven

0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo
Piet schreef:Pellie schreef:Hoe gaan we het doen met de te proeven whiskies?
Drinken/proeven
Aber natürlich
@Marcel: tor zometeen!
0 x
Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo
We zijn weer iets wijzer, maar we dwalen toch wel snel af naar gezellige (whisky) gesprekken onder het genot van een dram!!
Was gezellig dus...
Was gezellig dus...
0 x
Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo
Zekers,
Maar de grote lijn is duidelijk...
(vooral zo doorgaan dus
)
Maar de grote lijn is duidelijk...
(vooral zo doorgaan dus
)
0 x
Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo
Ruud schreef:Zekers,
Maar de grote lijn is duidelijk...
(vooral zo doorgaan dus)
Dat was uiteindelijk de conclusie haha!
0 x
Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo
JCorte schreef:Ik heb intresse, kunnen jullie me iets meer vertellen?
Heb je toegevoegd op FB
0 x
Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo
Vrijdag 28 maart is het weer zover, de 4de proeverij voor TWG. Ditmaal 1 distilleerderij!!


0 x
- p.vollenbroek
- Nieuwkomer

- Berichten: 5
- Lid geworden op: 12 Feb 2013, 22:05
- Locatie: Hengelo
- Contact:
Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo
En hoe loopt het met het Twents Whiskygenootschap?
Ik ben benieuwd en heb wellicht interesse.
Groeten,
Philip
Ik ben benieuwd en heb wellicht interesse.
Groeten,
Philip
0 x
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten






