Twents Whiskygenootschap - Hengelo

Een eigen plek voor Whisky-verenigingen, -societies, -clubs, -genootschappen, -kringen, -collectieven, -vriendengroepen etc.
Gebruikersavatar
20VTHengelo
Actief lid
Actief lid
Berichten: 56
Lid geworden op: 03 Nov 2013, 20:59

Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo

Ongelezen berichtdoor 20VTHengelo » 01 Dec 2013, 23:12

Gaan de foto's die gemaakt zijn hier nog gepost worden?
0 x

Gebruikersavatar
Ruud
Senior
Senior
Berichten: 147
Lid geworden op: 10 Nov 2010, 16:42
Locatie: Hengelo
Contact:

Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo

Ongelezen berichtdoor Ruud » 02 Dec 2013, 11:04

dank jongens !
0 x
Afbeelding

Pellie
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2797
Lid geworden op: 25 Okt 2011, 10:00
Locatie: Enschede

Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo

Ongelezen berichtdoor Pellie » 02 Dec 2013, 13:02

20VTHengelo schreef:Gaan de foto's die gemaakt zijn hier nog gepost worden?


Nee denk het niet, wel in de FB groep en miss op het TWG forum!!
0 x

Gebruikersavatar
OmeAnne
Senior
Senior
Berichten: 194
Lid geworden op: 08 Mar 2013, 11:29
Locatie: Aldeboarn

Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo

Ongelezen berichtdoor OmeAnne » 13 Dec 2013, 10:23

Hier belangstelling vanuit Friesland, niet zo zeer om mee te doen, maar wel nieuwsgierig naar de organisatie. Hoe regelen jullie het, wat regelen jullie, hoe gaat het in z'n werk enz. enz. Mag ook in privé bericht uiteraard.
0 x
Afbeelding

Pellie
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2797
Lid geworden op: 25 Okt 2011, 10:00
Locatie: Enschede

Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo

Ongelezen berichtdoor Pellie » 13 Dec 2013, 16:48

Voor info verwijs ik je door naar Ruud!!!

memberlist.php?mode=viewprofile&u=589
0 x

Pellie
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2797
Lid geworden op: 25 Okt 2011, 10:00
Locatie: Enschede

Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo

Ongelezen berichtdoor Pellie » 11 Jan 2014, 13:12

Straks grote "vergadering" bij mij thuis over hoe nu verder met deze club!

Blijven we met max. 20 leden of gaan we groeien?
Hoe gaan we het doen met de te proeven whiskies?
Vast bedrag per lid per tasting of jaarcontributie?
Wel of geen gastsprekers zoals bijv. independent bottelaars?

Vragen, vragen, vragen, ben benieuwd wat hier uit komt!
0 x

Gebruikersavatar
Piet
Moderator
Moderator
Berichten: 8303
Lid geworden op: 31 Jul 2009, 00:51
Locatie: Vught

Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo

Ongelezen berichtdoor Piet » 11 Jan 2014, 13:31

Pellie schreef:Hoe gaan we het doen met de te proeven whiskies?

Drinken/proeven :HitHead
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat

Gebruikersavatar
thijs100
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2202
Lid geworden op: 14 Aug 2013, 15:50
Locatie: Hengelo
Contact:

Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo

Ongelezen berichtdoor thijs100 » 11 Jan 2014, 13:36

Piet schreef:
Pellie schreef:Hoe gaan we het doen met de te proeven whiskies?

Drinken/proeven :HitHead


Aber natürlich :)

@Marcel: tor zometeen!
0 x
Afbeelding | Afbeelding

Pellie
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2797
Lid geworden op: 25 Okt 2011, 10:00
Locatie: Enschede

Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo

Ongelezen berichtdoor Pellie » 11 Jan 2014, 23:52

We zijn weer iets wijzer, maar we dwalen toch wel snel af naar gezellige (whisky) gesprekken onder het genot van een dram!! :bigsmile

Was gezellig dus... :duimop
0 x

Gebruikersavatar
Ruud
Senior
Senior
Berichten: 147
Lid geworden op: 10 Nov 2010, 16:42
Locatie: Hengelo
Contact:

Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo

Ongelezen berichtdoor Ruud » 12 Jan 2014, 11:59

Zekers,
Maar de grote lijn is duidelijk...
(vooral zo doorgaan dus :bigsmile )
0 x
Afbeelding

Pellie
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2797
Lid geworden op: 25 Okt 2011, 10:00
Locatie: Enschede

Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo

Ongelezen berichtdoor Pellie » 12 Jan 2014, 12:54

Ruud schreef:Zekers,
Maar de grote lijn is duidelijk...
(vooral zo doorgaan dus :bigsmile )


Dat was uiteindelijk de conclusie haha!
0 x

JCorte
Nieuwkomer
Nieuwkomer
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 Feb 2014, 19:23

Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo

Ongelezen berichtdoor JCorte » 12 Feb 2014, 09:25

Ik heb intresse, kunnen jullie me iets meer vertellen? :Slainte
0 x

Pellie
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2797
Lid geworden op: 25 Okt 2011, 10:00
Locatie: Enschede

Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo

Ongelezen berichtdoor Pellie » 12 Feb 2014, 11:20

JCorte schreef:Ik heb intresse, kunnen jullie me iets meer vertellen? :Slainte


Heb je toegevoegd op FB ;-)
0 x

Pellie
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2797
Lid geworden op: 25 Okt 2011, 10:00
Locatie: Enschede

Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo

Ongelezen berichtdoor Pellie » 18 Feb 2014, 01:11

Vrijdag 28 maart is het weer zover, de 4de proeverij voor TWG. Ditmaal 1 distilleerderij!!
:goedgedaan
0 x

Gebruikersavatar
p.vollenbroek
Nieuwkomer
Nieuwkomer
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 Feb 2013, 22:05
Locatie: Hengelo
Contact:

Re: Twents Whiskygenootschap - Hengelo

Ongelezen berichtdoor p.vollenbroek » 24 Feb 2014, 21:17

En hoe loopt het met het Twents Whiskygenootschap?
Ik ben benieuwd en heb wellicht interesse.

Groeten,
Philip
0 x


Terug naar “Whisky Webstek”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten