Vind hem ook wel lekker, als zoetekauw zijnde, maar juist in verhouding tot de neus bite en body missen.
Dat terwijl er redelijk wat mensen zijn die hem te sterk vinden !
Kon het moeilijk plaatsen. Gezien mijn zeer beperkte bourbon ervaring heb ik daaraan niet eens gedacht.
Het is ook al jaren geleden dat ik een Makers Mark op heb
(staat hier nog wel een oud bodempje, even gaan snuffelen). Ben benieuwd maar zou inderdaad zo maar e.e.a. kunnen verklaren.









