Tape goed dicht maar vreemd genoeg heeft de deksel (bovenflap) van het (speciale Post) doosje geen zijkanten zodat de bovenkant bol stond en ik er mijn (vrij kleine) hand in kon stoppen. Tricky doosje dus.
Dankzij het vele papier kon de inhoud er niet zo makkelijk uit en is alles compleet en de flesjes gesloten
Al aan NR.1 gesnuffeld...... My lips are sealed






Gebruik dan maar iets van "Kattenvoer-tape", anders weet de postbode vast iemand die wél van een dram houdt



