Eindhoven is fantastisch en de twee festivals in het PSV stadion waren intiem en gezellig, althans zo heb ik het ervaren. opkomst was goed. Fout van de organisatie was dat ze voor het PSV stadion hebben gekozen. Zeer strikte controle op verkoop en ten tweede PSV heeft altijd eerste rech, zoals volgens mij alle stadions. Dat heet dat als er een voetbal wedstrijd gepeelt moet worden, deal off is zonderonkostenvergoeding.
Tja tweede keer was dus risicovol omdat er sprake was dat er op die datum een inhal wedstrijd gepelt zou worden, gelukkig is men uitgeweken naar anderedatum. Geluk voor organisatie festival volgens mij maar snap dat ze schrik hebben gekregen en locaties a la stadion/ kerk zijn niet direct in buurt station beschikbaar.
Dus dat "tainted" klopt niet of ik moet iets anders gemist hebben. Ennuh Hans Offringa dat gevoel van je kan ik begrijpen ook als Eindhovenaar
Volgens mij wordt dit WFZN voor door liefhebbers geregeld die dit voor eerste keer doen, volgens mij eentje met slijterij dus zou genoeg connecties moeten hebben. Hebben een goede locatie (beter dan in Gent) zeg ik welke vast staat. Ben uiteraard ergbenieuwd wie er komen dus hoop vele importeurs ed te zien. En ik hoop ook jij Hans Offringa
Maar is uiteraard altijd eengok of het slaagt of niet. Immers paar jaar gelee was er ook een festival in Utrecht in het spoorweg museum wat geflopt is, althans het is nooit meer herhaald en daar zaten inderdaad ook fouten. Heb ik toen minder genoten, nee ook toen niet. Ik hoop dat WFZN een succes wordt en dat het niet zal liggen aan gebrek van interesse van importeurs. Immers in grote getallen komen mensen vanuit het zuiden naar festivals, er is dus genoeg potentieel. Hoop dat het een succes wordt, steeds beter gaat worden (organisatorisch, learning curve zeg maar) en dat het een jaarlijks terugkerend iets is.
Give it a change.
Ps wil ook wel eens op de fiets naar een festival