Pakket is echter nooit aangekomen bij de ontvanger, en via de track&trace werden we beiden niet veel wijzer omdat er maar 1x een scan had plaatsgevonden.
Na verschillende malen gebeld te hebben met de klantenservice en van het kastje naar de muur te worden gestuurd (je kent het wel, nee dat is niet onze afdeling, nee die had u niet naar mij mogen doorverwijzen, nee wij vallen niet onder uw regio bla bla bla) eindelijk wat nuttige info gekeken.
Er moet dus een onderzoek worden gestart naar het pakket door DPD en ik moet hiervoor alle mogelijke gegevens van het pakket en mijzelf opgeven.
Tevens de inhoud en aankoopwaarde en/of verkoopwaarde, want ze gaan de pakketten ook openen die zij vinden.
Nu is mijn vraag aan jullie, heeft iemand dit al eens meegemaakt? En, mocht het pakket niet boven water komen, hoe zit het dan met een eventuele vergoeding? Is dit een percentage/deel van de opgegeven aankoopwaarde of verkoopwaarde? Vergoeden ze alles wat opgegeven is? Of vergoeden ze niks?
Natuurlijk hoop ik dat alles goed komt maar je kan maar beter alles in acht nemen.
Vervelende in deze situatie is dat ik dezelfde inhoud niet meer opnieuw kan verzenden omdat ik 2 flessen niet meer heb waarvan ik samples had verstuurd en die flessen ook eigenlijk niet meer kan "terugkopen" vanwege de absurde verkoopwaarde die nu gevraagd word mochten ze daarover gaan beginnen.
Uiteraard hoop ik op een goed einde van deze situatie, maar leuk is anders...
Dus, iemand wat info hierover?