Greenmachine schreef:Nu ben ik nieuwsgierig
Dat kan. Waarnaar?
Greenmachine schreef:Nu ben ik nieuwsgierig

FGG schreef:Greenmachine schreef:Nu ben ik nieuwsgierig
Dat kan. Waarnaar?

nigel_tufnel schreef:Want hier gaan al heel wat anciens aanwezig zijn die bijvoorbeeld nog Port Ellen OB gekocht hebben aan 150 euro.
Gaan deze die flessen dan ook openen en samples van 3 cl aanbieden aan 7 euro (aankoopprijs)?
Want dat heb ik hier nog niet (vaak) zien gebeuren namelijk...
nigel_tufnel schreef:Op een of andere manier is er dan waarschijnlijk wel inflatie bijgekomen.

FGG schreef:Ik heb maar één fles dicht om te kijken hoe de waarde zich gaat ontwikkelen.
Greenmachine schreef:FGG schreef:Ik heb maar één fles dicht om te kijken hoe de waarde zich gaat ontwikkelen.
Naar deze.
FGG schreef:Greenmachine schreef:FGG schreef:Ik heb maar één fles dicht om te kijken hoe de waarde zich gaat ontwikkelen.
Naar deze.
Joh, echt?![]()
Staat wel in mijn collectie op WB. Niets bijzonders.

Oogadal schreef:Dat lijkt me niet meer dan logisch toch...?
Is een beetje vergelijkbaar met cQs flessen; daar zit je ook op te broeden als een kip op het gouden ei en als dan na 15 jaar engelengeduld je flesjes toppers blijken te zijn wordt je als afzetter weggezet als je ze niet tegen de aankoopprijs door wilt schuiven. Terwijl als het 80 punten prut wordt niemand zich meldt om je dan ook te 'helpen'...

JvR schreef:FGG schreef:Greenmachine schreef:
Naar deze.
Joh, echt?![]()
Maar je wil het niet zeggen ofzo
Greenmachine schreef:JvR schreef:FGG schreef:Joh, echt?![]()
Maar je wil het niet zeggen ofzo
Volg dit ook niet helemaal

Oogadal schreef:nigel_tufnel schreef:Want hier gaan al heel wat anciens aanwezig zijn die bijvoorbeeld nog Port Ellen OB gekocht hebben aan 150 euro.
Gaan deze die flessen dan ook openen en samples van 3 cl aanbieden aan 7 euro (aankoopprijs)?
Want dat heb ik hier nog niet (vaak) zien gebeuren namelijk...
Nee, ik ook niet...

Wouter1981 schreef:Ik wel en ook gebruik gemaakt van deze geweldige actie van fjharms
Ging om deze, tegen een wel heel mooie prijs:
https://www.whiskybase.com/whiskies/whisky/29536/port-ellen-1976-sv
Overigens meteen gecombineerd met oude Laphroaig en A'bunadh tegen ook al zulke eerlijke prijzen.

nigel_tufnel schreef:Dan is dit in principe toch quasi hetzelfde als de personen die hun gesloten oude flessen verkopen aan de huidige marktwaarde, niet?

Oogadal schreef:nigel_tufnel schreef:Dan is dit in principe toch quasi hetzelfde als de personen die hun gesloten oude flessen verkopen aan de huidige marktwaarde, niet?
Correct. Maar ik heb er zelf geen enkele moeite mee als een fles tegen de huidige marktwaarde wordt aangeboden.
Alleen vind ik HWF daar niet het juiste platform voor![]()
Ik verkoop zelf bar weinig, maar als ik hier wat aanbiedt is dat veelal aan oorspronkelijke inkoop waarbij ik de mij bekende flippers omzeil. Dan komen m’n flesjes in ieder geval bij liefhebbers terecht.
En als ik ongeveer marktprijs wil zet ik ze wel op WB te koop. Kan wel Sinterklaas gaan uithangen, maar ik meende dat recent Herman nog een ‘liefhebber’ gematst heeft om die fles een week later op Catawiki terug te zien.

Oogadal schreef:Correct. Maar ik heb er zelf geen enkele moeite mee als een fles tegen de huidige marktwaarde wordt aangeboden.
Alleen vind ik HWF daar niet het juiste platform voor![]()
Ik verkoop zelf bar weinig, maar als ik hier wat aanbiedt is dat veelal aan oorspronkelijke inkoop waarbij ik de mij bekende flippers omzeil. Dan komen m’n flesjes in ieder geval bij liefhebbers terecht.
En als ik ongeveer marktprijs wil zet ik ze wel op WB te koop. Kan wel Sinterklaas gaan uithangen, maar ik meende dat recent Herman nog een ‘liefhebber’ gematst heeft om die fles een week later op Catawiki terug te zien.
Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten