36 jarige man uit Haarlem,
Sinds een aantal jaar steeds meer enthousiast geworden over whisky en tot nu toe een zeer kleine bescheiden collectie.
2 x in Schotland geweest maar in mei een fly&drive voor een week, dus veel distilleries bezoeken
Nog ontdekkende naar welke smaak ik prefereer daar ik nog niet veel verscheidene whiskies heb geproefd.
Misschien wordt het ook wel handig om zelf bij te houden wat ik lekker vind hehe
Het wordt al erg verslavend, want zit me al te bedenken wat voor leuke, lekkere en mooie flessen ik nog allemaal wil kopen om te drinken en te bewaren










