ik ben single malt sam, 32 lentes jong en met een passie voor whisky waar ik graag sinds 7 jaar mijn vrije tijd aan besteed.
mijn allereerste dram, tomatin 10, was even slikken aangezien ik bijna of geen alcohol dronk maar sindsdien ben ik er elke keer meer van gaan houden.
ik had al veel respect voor de mannen die onze dram stoken en met liefde afleveren , maar sinds mijn vakantie in schotland en de vele bezoeken , aan zowel grote ( lees commercïele ) als kleinschalige distilleries groeide mijn bewondering alleen maar.
ik zal dan ook graag mijn bescheiden kennis en liefde voor deze godendrank met jullie delen.
Slainté.



