JayDie schreef:Nu is iets meer duidelijk.
Bedankt voor de update.
JayDie schreef:Ik heb Piet z'n vrouw de steun en medeleven vanuit het forum betuigd.
Thanks!
JayDie schreef:Heftig; veel sterkte en beterschap gewenst!
.....

JayDie schreef:Nu is iets meer duidelijk.
JayDie schreef:Ik heb Piet z'n vrouw de steun en medeleven vanuit het forum betuigd.
JayDie schreef:Heftig; veel sterkte en beterschap gewenst!
/ Mijn Website met mijn Distillery Visits
JayDie schreef:whiksy schreef:Is er al iets te melden over hoe het met Piet gaat?
Vandaag de vrouw van Piet gesproken. Kon haar nu pas bereiken. Ik heb haar ook gevraagd in hoeverre ik in detail mag treden.
Vorige week woensdag is Piet getroffen door een hersenbloeding. De dagen erna was hij niet tot nauwelijks aanspreekbaar. Van de VBT of het Forum wist hij eigenlijk weinig meer... Toen was nog onduidelijk of en hoe verder, opereren of niet.
Nu is iets meer duidelijk. Piet is weer aanspreekbaar, maar zijn geheugen is flink aangetast. Hij moet nog in het ziekenhuis blijven, want het blijkt dat hij een of andere bacterie door zijn hele lichaam heeft. Hij moet geopereerd worden aan zijn hart, maar dat kan pas als hij voldoende sterk is, ook ivm die bacterie.
Ik heb Piet z'n vrouw de steun en medeleven vanuit het forum betuigd.
Heftig; veel sterkte en beterschap gewenst!



Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”
Gebruikers op dit forum: sanders_spirit en 10 gasten