Hoi
-
inactive001
- Actief lid

- Berichten: 28
- Lid geworden op: 18 Jan 2017, 14:57
Hoi
Beste medegenieters,
Mijn naam is Rob.
Heb voor mijn verjaardag (25) een whiskyproeverij cadeau gekregen. Hier zat een Bunnahabain tussen. Wist ik veel dat er zoiets lekkers bestond (kwam niet verder dan Red label enz.)
Tijdens de proeverij heb ik verschillende smaken leren ontwikkelen, waarderen. En daarna op zoek naar mijn favoriete smaak gegaan.
Lieverhebber van Islay en krachtige whiskies zoals Lagavulin 16 y/o en de Laphroaig Quarter Cask, maar sindskort ook whiskies zoals de A'bunadh en Clynelish 18y/o.
Nu pas ontdekt dat je eenvoudig en snel smaken kunt verfijnen door de aanschaf van sample sets.
Prachtige hobby hebben wij toch.
Mijn naam is Rob.
Heb voor mijn verjaardag (25) een whiskyproeverij cadeau gekregen. Hier zat een Bunnahabain tussen. Wist ik veel dat er zoiets lekkers bestond (kwam niet verder dan Red label enz.)
Tijdens de proeverij heb ik verschillende smaken leren ontwikkelen, waarderen. En daarna op zoek naar mijn favoriete smaak gegaan.
Lieverhebber van Islay en krachtige whiskies zoals Lagavulin 16 y/o en de Laphroaig Quarter Cask, maar sindskort ook whiskies zoals de A'bunadh en Clynelish 18y/o.
Nu pas ontdekt dat je eenvoudig en snel smaken kunt verfijnen door de aanschaf van sample sets.
Prachtige hobby hebben wij toch.
Laatst gewijzigd door inactive001 op 02 Feb 2017, 07:47, 1 keer totaal gewijzigd.
2 x
- defeatless
- Moderator

- Berichten: 3573
- Lid geworden op: 11 Jun 2014, 23:45
- Locatie: Wageningen
-
inactive001
- Actief lid

- Berichten: 28
- Lid geworden op: 18 Jan 2017, 14:57
Re: Hoi
defeatless schreef:Hoi Rob,
Welkom op het forum!
Samples sets zijn hier in overvloed te krijgen hoor!
Dat had ik al begrepen
Gr Rob
0 x
- gerritbakker57
- Whisk(e)y goeroe

- Berichten: 1729
- Lid geworden op: 06 Sep 2014, 21:32
-
inactive001
- Actief lid

- Berichten: 28
- Lid geworden op: 18 Jan 2017, 14:57
-
inactive001
- Actief lid

- Berichten: 28
- Lid geworden op: 18 Jan 2017, 14:57
- Whisky-ettenleur
- Top bijdrager

- Berichten: 981
- Lid geworden op: 25 Feb 2015, 12:29
- Locatie: Omgeving Breda
Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten





