Even voorstellen!

Als je wilt kun je hier in het kort aangeven wie je bent en vanwaar of wanneer je interesse voor Whisky is ontstaan dan wel wat je interesse of motivatie is. Deze achtergrondinformatie wordt door velen zeer gewaardeerd.
Gebruikersavatar
Arumer
Actief lid
Actief lid
Berichten: 21
Lid geworden op: 04 Nov 2016, 18:30

Even voorstellen!

Ongelezen berichtdoor Arumer » 16 Nov 2016, 16:46

Hallo allen, Tijd voor een introductie!

Ik ben Mathijs, 22 jaar en sinds een jaartje of 3 met whisky aan het experimenteren.
Mijn Whisky-reis begon met bourbon, voornamelijk de instappers zoals Buffalo Trace, Makers en Wild Turkey.
Maar na een tijdje kreeg ik toch belangstelling om de whisky's uit Schotland eens te proberen. Al snel was ik overgestapt op scotch met voorkeur de hevig geturfde, zoals Laphroaig, Ardbeg, Talisker etc. Maar ik kan ook zeker wat milders waarderen!
Eerder dit jaar heb ik de Talisker distillery op het eilandje skye bezocht, dit was zeker een moment om niet te vergeten en erg leuk om te zien waar whisky nou echt vandaan komt. Ook ben ik sinds kort werkende in een slijterij als bijbaan om meer kennis over whisky's op te doen en hier mijn passie over te delen.

Ik hoop dat ik wat kan toevoegen op dit forum inplaats van alleen maar te lezen!

Kortom, gegroet!
:schotland
Laatst gewijzigd door Arumer op 16 Nov 2016, 20:40, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x

Gebruikersavatar
FGG
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2694
Lid geworden op: 31 Aug 2016, 19:35
Locatie: Hengelo
Contact:

Re: Even voorstellen!

Ongelezen berichtdoor FGG » 16 Nov 2016, 16:48

Welkom op 't Forum, Mathijs.

FGG
0 x
Whisky is the answer... (I don't remember the question)

Afbeelding

Mijn samplelijst

Gebruikersavatar
defeatless
Moderator
Moderator
Berichten: 3573
Lid geworden op: 11 Jun 2014, 23:45
Locatie: Wageningen

Re: Even voorstellen!

Ongelezen berichtdoor defeatless » 16 Nov 2016, 17:06

Hoi Mathijs!

Welkom op het forum!
0 x

sch@ker
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2000
Lid geworden op: 05 Aug 2015, 14:18

Re: Even voorstellen!

Ongelezen berichtdoor sch@ker » 16 Nov 2016, 19:21

welkom op het forum Mathijs!
0 x

Gebruikersavatar
Dre
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3044
Lid geworden op: 16 Dec 2015, 01:03
Locatie: Breda

Re: Even voorstellen!

Ongelezen berichtdoor Dre » 16 Nov 2016, 22:11

Welkom Mathijs!
:Slainte
0 x

Urban777
Actief lid
Actief lid
Berichten: 20
Lid geworden op: 04 Nov 2016, 07:11

Re: Even voorstellen!

Ongelezen berichtdoor Urban777 » 18 Nov 2016, 09:43

Welkom Mathijs! Wel een privilege hoor, hobby en werk combineren :)
0 x

Cor - Vinabc
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional
Berichten: 1285
Lid geworden op: 11 Nov 2015, 11:47
Contact:

Re: Even voorstellen!

Ongelezen berichtdoor Cor - Vinabc » 18 Nov 2016, 09:55

Welkom als liefhebber en collega :)
0 x
http://www.vinabc.nl - voor online whisky bestellen.

Gebruikersavatar
Whisky-ettenleur
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 981
Lid geworden op: 25 Feb 2015, 12:29
Locatie: Omgeving Breda

Re: Even voorstellen!

Ongelezen berichtdoor Whisky-ettenleur » 18 Nov 2016, 16:24

Welkom op het forum :hoedaf
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Rien68
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3106
Lid geworden op: 20 Dec 2014, 01:39
Locatie: Fryslân

Re: Even voorstellen!

Ongelezen berichtdoor Rien68 » 19 Nov 2016, 15:21

Welkom!
0 x


Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten