Dan toch maar even met de billen bloot

Als je wilt kun je hier in het kort aangeven wie je bent en vanwaar of wanneer je interesse voor Whisky is ontstaan dan wel wat je interesse of motivatie is. Deze achtergrondinformatie wordt door velen zeer gewaardeerd.
Gebruikersavatar
WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional
Berichten: 4942
Lid geworden op: 24 Feb 2015, 09:06
Locatie: Drenthe

Re: Dan toch maar even met de billen bloot

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 07 Nov 2016, 10:19

Littlemill schreef:Beste Forum leden,
Zoals besproken, hieronder een lijstje met Whiskies die binnen 3+ jaar erg in waarde zullen stijgen:
Je kan er rekening mee houden dat de officiele botteling altijd meer waard wordt, maar bij gesloten distilleries zal ook een independent bottler het ook erg goed doen

Maar hetzelfde gaat ook gebeuren met Littlemill, alle flessen waar je nu nog aan kan komen… ik zeg KOPEN!!


Eeeh..., een nieuwe OB release van een gesloten distillery? Ja, die zullen inderdaad bijzonder veel waard worden.... :domdom
1 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook
Life is too short to drink shitty Scotch!

Littlemill
Actief lid
Actief lid
Berichten: 42
Lid geworden op: 15 Okt 2016, 12:46

Re: Dan toch maar even met de billen bloot

Ongelezen berichtdoor Littlemill » 07 Nov 2016, 10:26

Oogadal schreef:
Littlemill schreef:Beste Forum leden,
Zoals besproken, hieronder een lijstje met Whiskies die binnen 3+ jaar erg in waarde zullen stijgen:
Je kan er rekening mee houden dat de officiele botteling altijd meer waard wordt, maar bij gesloten distilleries zal ook een independent bottler het ook erg goed doen

Maar hetzelfde gaat ook gebeuren met Littlemill, alle flessen waar je nu nog aan kan komen… ik zeg KOPEN!!


Eeeh..., een nieuwe OB release van een gesloten distillery? Ja, die zullen inderdaad bijzonder veel waard worden.... :domdom
Laatst gewijzigd door Littlemill op 07 Nov 2016, 10:48, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Afbeelding

Littlemill
Actief lid
Actief lid
Berichten: 42
Lid geworden op: 15 Okt 2016, 12:46

Re: Dan toch maar even met de billen bloot

Ongelezen berichtdoor Littlemill » 07 Nov 2016, 10:43

squaadgras schreef:Dacht even dat ik op http://www.whiskyinvesteringsforum.nl was ingelogd, maar dat blijkt niet zo te zijn. Trek open en drink (deel met vrienden!), door achterlijk te speculeren gaat de prijs voor iedereen alleen maar omhoog en behoudt je de liefhebbers (dus ook jezelf? Tada!) van de mogelijkheid leuk spul te kunnen ontdekken/proeven. Oh.. en welkom!



Ik begrijp je point, pas het even aan :P
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
squaadgras
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4040
Lid geworden op: 21 Jun 2015, 23:04

Re: Dan toch maar even met de billen bloot

Ongelezen berichtdoor squaadgras » 07 Nov 2016, 10:45

Het beste zet je geld op een bank, zelfs met de historisch lage spaarrente van nu zie ik je daar meer rendement behalen :gnif ..

Schoenmaker blijf bij je leest, verdiep je eerst eens in het spul. Klein tipje voor daarna: koop wat je lekker vindt, want zodra de bubble burst moet je het toch echt zelf opzuipen. En dan kan je maar beter een lekker sappie hebben staan.

Buy low, sell high drink all. En momenteel zitten we in een fase van high. Very freaking sky high. Trek je conclusie.
5 x
2 ∞ & →

Littlemill
Actief lid
Actief lid
Berichten: 42
Lid geworden op: 15 Okt 2016, 12:46

Re: Dan toch maar even met de billen bloot

Ongelezen berichtdoor Littlemill » 07 Nov 2016, 11:00

squaadgras schreef:Het beste zet je geld op een bank, zelfs met de historisch lage spaarrente van nu zie ik je daar meer rendement behalen :gnif ..

Schoenmaker blijf bij je leest, verdiep je eerst eens in het spul. Klein tipje voor daarna: koop wat je lekker vindt, want zodra de bubble burst moet je het toch echt zelf opzuipen. En dan kan je maar beter een lekker sappie hebben staan.

Buy low, sell high drink all. En momenteel zitten we in een fase van high. Very freaking sky high. Trek je conclusie.



Ik geloof best dat de prijzen zeer hoog staan, maar ook dat er steeds meer interesse is...

Lees ook meerdere dingen over dat Age statement steeds minder word maar ook dat distilleerderijen weer meer voorraden aant opstapelen zijn.

Zo lees je veel voor en tegen berichten, das ook de reden waarom men niet alleen in 1 iets (in deze dan Whisky) moet inverteren. :bigsmile


Kopen wat lekker is, is wel aan te raden ja :Proost
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Peter87
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4021
Lid geworden op: 30 Okt 2014, 14:56
Contact:

Re: Dan toch maar even met de billen bloot

Ongelezen berichtdoor Peter87 » 07 Nov 2016, 11:21

Ik zeg; leef je uit.
1 x
Afbeelding
Whiskydudes

Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!

Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash

Gebruikersavatar
FGG
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2694
Lid geworden op: 31 Aug 2016, 19:35
Locatie: Hengelo
Contact:

Re: Dan toch maar even met de billen bloot

Ongelezen berichtdoor FGG » 07 Nov 2016, 11:43

Littlemill schreef:Lees ook meerdere dingen over dat Age statement steeds minder word

Volgens mij krabbelt Macallan hier al weer van terug...
1 x
Whisky is the answer... (I don't remember the question)

Afbeelding

Mijn samplelijst

Gebruikersavatar
mer1973
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2184
Lid geworden op: 12 Apr 2012, 14:40

Re: Dan toch maar even met de billen bloot

Ongelezen berichtdoor mer1973 » 07 Nov 2016, 16:27

Littlemill schreef:
squaadgras schreef:Het beste zet je geld op een bank, zelfs met de historisch lage spaarrente van nu zie ik je daar meer rendement behalen :gnif ..

Schoenmaker blijf bij je leest, verdiep je eerst eens in het spul. Klein tipje voor daarna: koop wat je lekker vindt, want zodra de bubble burst moet je het toch echt zelf opzuipen. En dan kan je maar beter een lekker sappie hebben staan.

Buy low, sell high drink all. En momenteel zitten we in een fase van high. Very freaking sky high. Trek je conclusie.



Ik geloof best dat de prijzen zeer hoog staan, maar ook dat er steeds meer interesse is...

Lees ook meerdere dingen over dat Age statement steeds minder word maar ook dat distilleerderijen weer meer voorraden aant opstapelen zijn.

Zo lees je veel voor en tegen berichten, das ook de reden waarom men niet alleen in 1 iets (in deze dan Whisky) moet inverteren. :bigsmile


Kopen wat lekker is, is wel aan te raden ja :Proost



Ik zou beginnen met die mooie gefiguurzaagde verpakkingen van HP. een goudmijn. geloof me. Wel niet teveel doorvertellen.
3 x

Littlemill
Actief lid
Actief lid
Berichten: 42
Lid geworden op: 15 Okt 2016, 12:46

Re: Dan toch maar even met de billen bloot

Ongelezen berichtdoor Littlemill » 08 Nov 2016, 11:33

mer1973 schreef:
Littlemill schreef:
squaadgras schreef:Het beste zet je geld op een bank, zelfs met de historisch lage spaarrente van nu zie ik je daar meer rendement behalen :gnif ..

Schoenmaker blijf bij je leest, verdiep je eerst eens in het spul. Klein tipje voor daarna: koop wat je lekker vindt, want zodra de bubble burst moet je het toch echt zelf opzuipen. En dan kan je maar beter een lekker sappie hebben staan.

Buy low, sell high drink all. En momenteel zitten we in een fase van high. Very freaking sky high. Trek je conclusie.



Ik geloof best dat de prijzen zeer hoog staan, maar ook dat er steeds meer interesse is...

Lees ook meerdere dingen over dat Age statement steeds minder word maar ook dat distilleerderijen weer meer voorraden aant opstapelen zijn.

Zo lees je veel voor en tegen berichten, das ook de reden waarom men niet alleen in 1 iets (in deze dan Whisky) moet inverteren. :bigsmile


Kopen wat lekker is, is wel aan te raden ja :Proost



Ik zou beginnen met die mooie gefiguurzaagde verpakkingen van HP. een goudmijn. geloof me. Wel niet teveel doorvertellen.




Bedoel je dan de tweedelige serie Ice en Fire (waarvan Fire vanaf medio deze maand uitkomt) ? of de vierdelige serie The Valhalla Collection ?
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Peter87
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4021
Lid geworden op: 30 Okt 2014, 14:56
Contact:

Re: Dan toch maar even met de billen bloot

Ongelezen berichtdoor Peter87 » 08 Nov 2016, 12:36

hij bedoeld ze alle 2.
2 x
Afbeelding
Whiskydudes

Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!

Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash

Gebruikersavatar
Wouter1981
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1876
Lid geworden op: 09 Jul 2015, 20:01
Contact:

Re: Dan toch maar even met de billen bloot

Ongelezen berichtdoor Wouter1981 » 08 Nov 2016, 12:49

O ja, wat zou ik die graag willen hebben.
Zou het liefst een doosje aanschaffen.
:HitHead
1 x
"Whisky, because no great story ever started with someone eating a salad"


Afbeelding

Gebruikersavatar
mer1973
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2184
Lid geworden op: 12 Apr 2012, 14:40

Re: Dan toch maar even met de billen bloot

Ongelezen berichtdoor mer1973 » 08 Nov 2016, 13:01

Peter87 schreef:hij bedoeld ze alle 2.



Zoals Peter zegt.
Probeer beide series te kopen. Top spul.
3 x

Gebruikersavatar
MBC
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 610
Lid geworden op: 02 Jan 2014, 20:22
Locatie: Weesp

Re: Dan toch maar even met de billen bloot

Ongelezen berichtdoor MBC » 08 Nov 2016, 14:44

mer1973 schreef:
Peter87 schreef:hij bedoeld ze alle 2.



Zoals Peter zegt.
Probeer beide series te kopen. Top spul.



Yep, ik was net te laat, maar ik heb gehoord dat deze Whiskies binnen 3+ jaar erg in waarde zullen stijgen :sst
1 x
Melchior

The taste of water increases dramatically when adding large amounts of whisky to it.

Urban777
Actief lid
Actief lid
Berichten: 20
Lid geworden op: 04 Nov 2016, 07:11

Re: Dan toch maar even met de billen bloot

Ongelezen berichtdoor Urban777 » 08 Nov 2016, 16:42

WELKOM :japan
1 x

Gebruikersavatar
Nino
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 Jan 2015, 11:45
Locatie: Drenthe

Re: Dan toch maar even met de billen bloot

Ongelezen berichtdoor Nino » 08 Nov 2016, 16:44

MBC schreef:
mer1973 schreef:
Peter87 schreef:hij bedoeld ze alle 2.



Zoals Peter zegt.
Probeer beide series te kopen. Top spul.



Yep, ik was net te laat, maar ik heb gehoord dat deze Whiskies binnen 3+ jaar erg in waarde zullen stijgen :sst

Voor de snelle beslisser:
http://www.whiskykoning.nl/5032026-highland-park-odin
3 x
Afbeelding


Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten