Kerstmis, ook al is men ouder geworden, het is nog steeds traditie dat men elkaar een kleinigheid schenkt.
Vandaag 25 december 2009 van mij vrouw mogen ontvangen.
SCHOTSE WHISKY I THE BOX Bij onze plaatselijke boekhandel werd deze ""BOX"" op het moment dat mijn vrouw in de winkel was uitgepakt, gelijk gereserveerd, omdat slecht een exemplaar per winkel verkrijgbaar zou zijn, wilde de winkelier deze niet per direct verkopen maar tot 24 december in zijn winkel laten staan. (citaat winkelier)
Een prachtige mooie Box waarin een drietal boekwerkjes te weten
""Malt Whisky "" Blended Whisky "" Proeven van Schotland "" te samen met een Gencairn Proefglas zijn ingesloten.
De auteur van is Hans Offringa welke samen met beeldend kunstenaar Gijs Dragt deze ""BOX"" heeft samengesteld.
De boekjes werkjes een rap tempo door gebladerd, prachtige foto,s en een heldere tekts. Voor de Keuken prinsen(sessen) onder ons zijn in het boekje Proeven van Schotland, enkele recepten toegevoegd.
Dit is een collectie welke onder het genot van een goed glas whisky en wellicht een der recepten bij het open haard vuur in alle rust gelezen. gedronken en gegeten dient te worden.
Een AANRADER

voor elke whisky liefhebber ter info ISBN 978-90-8989-1204
Voor mij in elk geval in prachtige kerstkado.