,het was weer uitstekend 
,het was weer uitstekend 
Piet schreef:Tijdens de Nat: The Tyrconnell, Auchentoshan triple wood, Strathisla 12y0, Redbreast, Connemara Peated, Bunnahabain 12yo.
Piet schreef:twee small-batch IWS bottelingen van Provenance geproefd. De HP 11yo en Blair Athol 10yo. Zéér verschillend.
JayDie schreef:Welke stonden tegenover elkaar / won het van welke?
Ja die HP is lekker. Typisch HP. De Blair Athol is niet mijn ding (smaak okay maar niet de neus).JayDie schreef:He, dat zijn die bottelingen van 2010?! Ik ben nieuwsgierig naar die HP 11yo... Wat vonden jullie ervan?
JayDie schreef:Klinkt allemaal goed, gezellig en lekker! Als ik het zo lees een aanrader voor een volgend diner?
Ze heeft zelfs de Bowmore Mariner geprobeerd bij het hoofdgerecht (hoewel ik dat afraadde) en inderdaad dat beviel haar niet 
Hier ben ik het ook mee eens!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!chris schreef:Piet,ik sluit mij volledig bij je aan
. Tot de volgende keerNUNSPEET - Hotel Veldenbos is te koop. Wim en Yvonne Wamelink stoppen er mee. Beslist niet omdat het financieel slecht zou gaan. Ook niet omdat ze er geen zin meer in hebben. Ze zijn toe aan een nieuwe uitdaging in hum leven.
De Heerenkamer is een succes. Een potentiële koper neemt alleen de exploitatie over. Het onroerend goed is en blijft eigendom van Karel Kolstee, de voorganger van Wamelink.
Terug naar “International Whisky Society (IWS)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten