JayDie schreef: ..geïnspireerd door André Hazes
Dat is inderdaad echt te veel eer voor Hazes, dit is van 30 of 40 jaar vóór zijn tijd: Jan Boezeroen.
JayDie schreef: ..geïnspireerd door André Hazes
Jock schreef:Inspiratie niet door Hazes maar door Jan Boezeroen trouwens.

JayDie schreef:Jock, leuk, zo'n 'alternatief' filmpje tussendoor. Ik keek op de website van Serenity Scotland en zag je gelijk op een foto voorbij komen.

chris schreef:Jock,in wat voor opzicht vond je de Talisker de slechtste,wij zijn er in September geweest en we hadden er een leuke rondleiding,alles werd goed en duidelijk uitgelegd.Zo hadden wij wel een slechte ervaring met de Ben Nevis distillery want daar werd de tour gewoon afgeraffeld.
Piet schreef:In plaats van iemand op de kast te jagen krijg jij toch maar mooi een heel gezelschap op de tafel Jock.
Geweldig.

Piet schreef:In plaats van iemand op de kast te jagen krijg jij toch maar mooi een heel gezelschap op de tafel Jock.
Geweldig.

macoffringa schreef:Meneer Offringa, van welke druif was die laatste whisky ook alweer gemaakt?"
...met deze dame wil ik niet geassocieerd worden (hoewel, hoe zag ze er uit ?). Je moet me geloven ! Ik had dit bericht al geschreven (of zat dit te schrijven) voordat ik dit stukje las: Het belang van een whisky vintage in vergelijking tot wijn.

macoffringa schreef:Jock,
Wat jammer dat die vrouwen zo onverschillig reageerden.
Maar mannen kunnen er ook wat van. Wat denk je van deze? Tijdens het laatste whisky festival in Leiden kwam een man naar mij toe in de boekenstand en zei: "Leuke boekjes schrijft u, maar wat doet u eigenlijk voor de kost?"
Zo zie je maar weer, there's one in every crowd.
Gelukkig zijn 99 van de 100 master classes gezellige, leuke evenementen met mensen die serieus zijn geinteresseerd in onze geliefde drank.
Slainte,
MacOffringa
macoffringa schreef:the Grain & The Grape.
).Dus het bestaat echt het "Ms Bucket .. eh Ms. Boeqet syndroom.... niet alleen in Fawlty TowersJock schreef:Range Rover stappen in Burberry kleding.
Terug naar “Nieuwtjes en wetenswaar- en aardigheden”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten