...het mooi is... bij het IWS krijg je ook 10% korting op malts bij de Mitra. Ik weet dat je bij 'speciaal geselecteerde' zaken vanuit het DWS ook 10% korting krijgt. Echter... die zaken liggen niet bij me in de buurt en wanneer ik alsnog bij whiskysite.nl bestel ben ik, zonder 10% korting, nog goedkoper uit

Wat ik lees over de oude whiskies en de gevorderde drinker: daar ben ik het mee eens. Dan is 35 euro vast niet veel: als je weet waar je het over hebt. Voor een beginner is, kort door de bocht, de Bowmore 1930 (bijvoorbeeld, whatever) misschien niet te zuipen, maar de 12yo wel. Dat kan bij een gevorderde ook gebeuren, maar die weet het vast meer te waarderen en kent al meerdere smaken, etc.
Dus... OK, 35 euro is niet duur als je weet wat je drinkt en je al gevorderd bent in het herkennen van smaken, etc. Maar als beginneling kun je je beter vermaken op een festival als Leiden: een beginneling heeft alleen een Johnnie Walker Red label en een Jameson in de kast staan

en dan is 35 euro duur, maar 40 euro goedkoop. Ho, wacht: de appels en peren zijn hier niet proeverij vs. Leiden, maar 35 euro vs. 40 euro.
Anyways... zoals ik al zei: ik ben nog nooit bij een DWS proeverij geweest, goed dat ze gemoved zijn naar de vrijdag, wellicht tot een proeverij bij de DWS en misschien dat ik dan m'n uitspraken herzie
Jock schreef:Maar we hoeven het niet altijd eens te zijn om vrienden te blijven toch
Als iedereen het met elkaar eens zou zijn zou het een saaie wereld zijn...