Misschien kunnen we ook iets voor Nederlandse whiskies gebruiken?
Ik dacht, ik zet het even op het forum.
Wat vinden jullie hiervan?
http://nos.nl/artikel/2030927-telers-in ... hisky.html
Ongelezen berichtdoor rickvdw1 » 18 Apr 2015, 09:26

Ongelezen berichtdoor defeatless » 18 Apr 2015, 11:55

Ongelezen berichtdoor Nederland-paraat » 18 Apr 2015, 16:57
rickvdw1 schreef:Misschien kunnen we ook iets voor Nederlandse whiskies gebruiken?![]()
Terug naar “Nieuwtjes en wetenswaar- en aardigheden”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten



