Whisky etc. magazine - www.whiskyetc.nl
- macoffringa
- Whiskyschrijver

Re: Whisky etc. magazine - www.whiskyetc.nl
Hoi Piet,
Dat was mij ook al opgevallen. En de stukjes van de nieuwe columniste moet je gewoon met een flinke korrel zout nemen, dat doet ze zelf volgens mij ook. En een columnist mag nu eenmaal de grenzen opzoeken. Of je van de stijl houdt, is een persoonlijke zaak natuurlijk.
Kijk je naar de opmaak van het blad dan is het frisser en moderner, maar ook inconsequent. Kijk bijvoorbeeld maar naar de bladspiegel. Dan weer driekoloms opmaak, 1-1-1, dan tweekoloms 2-1, dan tweekoloms 1,5-1,5. Het zijn de groeistuipen op weg naar het tweede decennium zullen we maar denken.
Slainte,
Hans
Dat was mij ook al opgevallen. En de stukjes van de nieuwe columniste moet je gewoon met een flinke korrel zout nemen, dat doet ze zelf volgens mij ook. En een columnist mag nu eenmaal de grenzen opzoeken. Of je van de stijl houdt, is een persoonlijke zaak natuurlijk.
Kijk je naar de opmaak van het blad dan is het frisser en moderner, maar ook inconsequent. Kijk bijvoorbeeld maar naar de bladspiegel. Dan weer driekoloms opmaak, 1-1-1, dan tweekoloms 2-1, dan tweekoloms 1,5-1,5. Het zijn de groeistuipen op weg naar het tweede decennium zullen we maar denken.
Slainte,
Hans
0 x
- WhiskyEtcMagazine
- (Whisky)Professional

Zo, wachtwoord én gebruikersnaam kwijt, maar weer gevonden. Heeft lang geduurd 
Ben er weer!
Ben er weer!
0 x
- WhiskyEtcMagazine
- (Whisky)Professional

En ja, dat is iets dat je toch niet verwacht in een whisky magazine (sorry Harrie), zeker niet als dat al 10 jaar bestaat.
Ik zal het doorgeven. Is zijn eerste stuk voor het magazine
0 x
- WhiskyEtcMagazine
- (Whisky)Professional

macoffringa schreef:Hoi Piet,
Eensch
macoffringa schreef:Kijk je naar de opmaak van het blad dan is het frisser en moderner, maar ook inconsequent. Kijk bijvoorbeeld maar naar de bladspiegel. Dan weer driekoloms opmaak, 1-1-1, dan tweekoloms 2-1, dan tweekoloms 1,5-1,5. Het zijn de groeistuipen op weg naar het tweede decennium zullen we maar denken.
Slainte,
Hans
Dat heet speels, niet inconsequent
E.e.a. wordt per artikel bekeken
0 x
Maar eens een abonnement voor een jaar genomen. Zojuist de eerste editie ontvangen. Ben benieuwd!
2 x
Nickolaas schreef:Maar eens een abonnement voor een jaar genomen. Zojuist de eerste editie ontvangen. Ben benieuwd!
En?

0 x
Barry1981 schreef:Nickolaas schreef:Maar eens een abonnement voor een jaar genomen. Zojuist de eerste editie ontvangen. Ben benieuwd!
En?
Even afwachten wat ik er precies van vind. Leest in principe prima weg, al heb ik bij een aantal artikelen dat ze vertaald zijn uit het Engels, wat de stijl niet altijd ten goede komt. Vond deze editie wel veel etc. en wat minder Whisky; de nadruk lag wat meer op de 'randzaken'. Desalniettemin lezenswaardig. Ik heb nog drie edities om een definitief oordeel te vellen

1 x
- WhiskyEtcMagazine
- (Whisky)Professional

Nickolaas schreef:Barry1981 schreef:Nickolaas schreef:Maar eens een abonnement voor een jaar genomen. Zojuist de eerste editie ontvangen. Ben benieuwd!
En?
Even afwachten wat ik er precies van vind. Leest in principe prima weg, al heb ik bij een aantal artikelen dat ze vertaald zijn uit het Engels, wat de stijl niet altijd ten goede komt. Vond deze editie wel veel etc. en wat minder Whisky; de nadruk lag wat meer op de 'randzaken'. Desalniettemin lezenswaardig. Ik heb nog drie edities om een definitief oordeel te vellen
Hou ons maar op de hoogte
1 x
- WhiskyEtcMagazine
- (Whisky)Professional

we verloten een gratis jaarabonnement op ons magazine. en je hoeft er weinig voor te doen 
de actie staat hier: https://www.facebook.com/whiskyetcmagazine
de actie staat hier: https://www.facebook.com/whiskyetcmagazine
0 x
- WhiskyEtcMagazine
- (Whisky)Professional

Ook lekker sprayen deze zomer? Kijk dan even op onze FB pagina voor de Foodspray actie! 
https://www.facebook.com/whiskyetcmagazine?ref=tn_tnmn
https://www.facebook.com/whiskyetcmagazine?ref=tn_tnmn
0 x