Voor de zekerheid toch Skidilly maar even gevraagd mij op de hoogte te houden, tegen het eind van de middag kreeg Skidilly een verzendbevestiging voor zijn 3 flessen. DG kon natuurlijk niet weten dat de 2e koper van MIJN flessen en ik elkaar kenden....
Ik heb DG een hele pissige mail gestuurd waar ze de lef vandaan halen om mij flessen (ik had ze al betaald immers) aan een ander te verkopen. Het antwoord was dat ze dit altijd doen. Waarop ik geantwoord heb dat ze dit met een core range prima kunnen doen, maar met een beperkte single cask dus niet. En dat ze beter alle orders on hold konden zetten tot ze die dinsdag nieuwe voorraad hadden en dan alles uit konden leveren. Want het zou toch gênant zijn als ze mij dinsdag moesten mailen dat ze nog maar 1 fles hadden.... Dat hebben ze ook niet gedaan, waarschijnlijk dachten ze dat ik wel zou vergeten dat ik dik 350 euro had afgetikt. Dus ik heb ze een mail gestuurd en inderdaad, geen levering gehad en ja, sorry. Ik heb gebeld en een heel duidelijk gesprek met ze gehad over deze belachelijke handelswijze. Ik mocht kiezen: de 2 flessen die er nog waren of m'n geld terug. Ik heb gekozen voor de optie dat ze maar zorgen dat ze ergens nog 6 flessen vandaan halen en leveren. Inmiddels staat deze fles al ruim 2 weken op 'rood' wat natuurlijk niet heel vreemd is aangezien het een single cask betreft. Die dus op een moment gewoon op zijn.
In ieder geval is bovenstaand voor mij aanleiding om nooit meer een bestelling te plaatsen bij DG. Ik kan ook niet dezelfde boormachine door 2 mensen laten betalen en 'm uitleveren aan de degene die hem als laatste heeft besteld. Prutsers.

.
Dus toch een vorm van stofzuigen 
Maar ik ben wel ontzettend blij met mijn flessen