Ik ben er jaren geleden beginnen kopen, voor een groot deel correct, één ervaring waar men mij bewust een fles met een ander jaartal verzond, en als excuus kreeg ik te horen dat hetgeen ik oorspronkelijk besteld had niet voorradig was. Als ik een BMW koop, moet je me ook geen skoda geven.
De laatste tijd krijg ik dikwijls een nieuwsbrief met een zogenaamde prijs in, en dan blijken die duurder te zijn eens je op de site gaat kijken. Iemand een idee hoe dit komt? BV. gisteren nieuwsbrief voor laphroaig 15 voor 79.50, eens op de site is het 81.10 (niet dat de voorraad uitgeput is, want ik ben direct gaan checken). Drambuie Whisky likeur 15 Years geprijsd aan 34.95, op de site is het plots 37.23. Ik ben niet ingelogd op de site, en cookies krijgen bij mij geen kans. Vroeger was dit niet, maar de laatste maanden komt geen enkele prijs overeen met de nieuwsbrief
En als laatste: sommige prijzen zijn gewoon degoutant: 200 euro voor een ardbeg perpetuum, 171.68 voor PC12 en dat dan nog als aanbieding adverteren. Ik snap dat iedereen vrij is te vragen wat ie wil, maar van commerciële eerlijkheid is hier in mijn ogen geen sprake

)