cor0566 schreef:https://www.telegraaf.nl/video/656702759/peperdure-whiskeyfles-uitgepakt-krijg-het-er-warm-van
![]()
Groet Cor
Heb helaas een te klein dressoir voor zo’n kistje..
..en een VEEL te kleine portemonnee

cor0566 schreef:https://www.telegraaf.nl/video/656702759/peperdure-whiskeyfles-uitgepakt-krijg-het-er-warm-van
![]()
Groet Cor

Zou zomaar kunnen. Volgens mijn vader de krant van fout Nederland. Maar of dat terecht was?defeatless schreef:... of over de T?

Paulini schreef:Ik reageer ff als Macallan liefhebber.
Ik zou meer openheid ook prettig vinden, wat zit erin, wat is de leeftijd, welke vaten et cetera. Macallan doet dat doorgaans niet helaas. Maar de afwezigheid van deze info en dat het NIET op vatsterkte is zegt helemaal NIETS over hoe goed de whisky is. Die indruk probeer je mijninziens te wekken met je bericht en dat is klink klare onzin.
Daarnaast nog een vraag; welk punt probeer je te maken over de kopers van Macallan?
Of dat dan Macallan is of Springbank maakt geen moer uit. dannyp44 schreef:Helemaal mee eens. Voor de kwaliteit hebben we gelukkig whiskybase nog. Even zoeken folio 8 macallan….kijk duidelijk 87 punten dat is goed…ooh alle flessen in de collecties zijn nog dicht…en zelfs van degene die al gescoord hebben.
Kom op ga nu niet verontwaardigd lopen doen over deze reactie. Je weet hoe de meesten hier over macallen en hun marketing denken. Dat jij er wel blij van wordt is fijn maar je snapt toch ook dat dit niet voor iedereen geldt. Een fles van die prijs zonder verdere info en nas op 43% dan weet je dat je deze reacties kunt krijgen. Maar wat ik zeg geniet er lekker van of zoals de rest op wb zet ze mooi in de kast of trek ze wel lekker open. Ben eigenlijk wel benieuwd hoe ze echt smaken.
Casketje schreef:Paulini schreef:Ik reageer ff als Macallan liefhebber.
Ik zou meer openheid ook prettig vinden, wat zit erin, wat is de leeftijd, welke vaten et cetera. Macallan doet dat doorgaans niet helaas. Maar de afwezigheid van deze info en dat het NIET op vatsterkte is zegt helemaal NIETS over hoe goed de whisky is. Die indruk probeer je mijninziens te wekken met je bericht en dat is klink klare onzin.
Daarnaast nog een vraag; welk punt probeer je te maken over de kopers van Macallan?
Als jij met plezier blind 400 euro neertelt voor een fles in een mooie doos met een afgelikt marketingverhaal erachter, afgewaterd naar 43% en dus zonder twijfel ook zwaar gefilterd: good luck to you.Of dat dan Macallan is of Springbank maakt geen moer uit.
En zoals je zelf al aangeeft: niemand koopt deze flessen om ze dan ook effectief open te doen, ze kunnen al even goed appelsap bottelen want geen mens gaat het ooit weten.

Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten