En hij maar lachen en kijken wie hij deze week weer over de zeik gaat helpen.
Macallan expressies
- defeatless
- Moderator

Re: Macallan expressies
Volgens mij is het gewoon die dikke André die hier de afgelopen dagen nieuwe accounts aanmaakt.
.
6 x
- Fat Bastard!
- Forum goeroe

defeatless schreef:Volgens mij is het gewoon die dikke André die hier de afgelopen dagen nieuwe accounts aanmaakt.
En hij maar lachen en kijken wie hij deze week weer over de zeik gaat helpen..
Goed idee! Ga ik binnenkort zeker mee aan de slag

3 x
https://www.themacallan.com/en/whisky/single-malts/limited-releases/the-macallan-the-reach?utm_term=ICW_Mogwai_LT_80822_AEN_SO_BR_M_2022-global-the-reach_GLO_GLO_EM_1_A_CRM_T5&utm_campaign=&utm_medium=&_hsmi=222097585&_hsenc=p2ANqtz--c1iqYsMvvM41VzC3pAb3WafOJWEAqVKZHPBx31jfIi1vJYfpBiftMksIZvdkmA6pp1rDdJteOSOh-EPEPqlUDtZfIUg&utm_content=The%20Reach&utm_source=Brand%20-%20Inside%20The%20Macallan
Jaja.. snel bij zijn! Slechts 125.000 dollar..
0 x
- Reichenbach
- Moderator

Troost je met de gedachte dat die 125.000 niet aan echt serieuze whisky wordt uitgegeven.Ruud2612 schreef:... Slechts 125.000 dollar..
0 x
"Een fles in de week?" - "O nee dokter dat haal ik niet... Een week"
- defeatless
- Moderator

Voor 2000 meer heb ik 5 jaar geleden mijn huis gekocht....
Andere markt, maar het geeft te denken.
Andere markt, maar het geeft te denken.
3 x
- Reichenbach
- Moderator

Dat was ook vijf jaar geleden toch geen gekke prijs? Of het moet een bezemkast zijn natuurlijk.defeatless schreef:Voor 2000 meer heb ik 5 jaar geleden mijn huis gekocht....
....
1 x
"Een fles in de week?" - "O nee dokter dat haal ik niet... Een week"
- Thewowbar1986
- Top bijdrager

Ruud2612 schreef:https://www.themacallan.com/en/whisky/single-malts/limited-releases/the-macallan-the-reach?utm_term=ICW_Mogwai_LT_80822_AEN_SO_BR_M_2022-global-the-reach_GLO_GLO_EM_1_A_CRM_T5&utm_campaign=&utm_medium=&_hsmi=222097585&_hsenc=p2ANqtz--c1iqYsMvvM41VzC3pAb3WafOJWEAqVKZHPBx31jfIi1vJYfpBiftMksIZvdkmA6pp1rDdJteOSOh-EPEPqlUDtZfIUg&utm_content=The%20Reach&utm_source=Brand%20-%20Inside%20The%20Macallan
Zoveel heb ik volgens mij zelfs nog niet uitgegeven aan flessen van zolang ik met whisky bezig ben…en dat zijn en waren ook geen flesjes van 20euro, en kwalitatief beter mijn gedacht!

1 x
‘’Always carry a flagon of whisky in case of snakebites, furthermore always cary a small snake.’’
Sestante verzamelaar en drinker.
Instagram: thewowbar86
Sestante verzamelaar en drinker.
Instagram: thewowbar86
Iemand die mee doet aan deze ballot? The Macallan James Bond 60th Anniversary Release. 6 verschillende limiteds.

0 x
Ruud2612 schreef:Iemand die mee doet aan deze ballot? The Macallan James Bond 60th Anniversary Release. 6 verschillende limiteds.
Volgens mij zijn de ballot niet online
0 x
Ik heb het ook gelezen. Wat ik niet snap is dat het zogezegd via een loting gaat, en als je dan facebook open doet zie je dat er x aantal mensen al een email krijgen om de fles te bestellen? Snap dat nie zo goed.
Niet dat ik voor 600£(?) een NAS ga kopen
Niet dat ik voor 600£(?) een NAS ga kopen

0 x
Ruud2612 schreef:Iemand die mee doet aan deze ballot? The Macallan James Bond 60th Anniversary Release. 6 verschillende limiteds.
Anton schreef:...voor 600£(?) een NAS
Ah, dus niet 1 maar 6 verschillende kansen om belachelijk veel te veel geld uit te geven aan NAS distillaat met een geinig label en kekke koker van een distillery die al minimaal een decennium geen goede prijs/kwaliteit meer levert maar lekker voortkachelt op hun imago als de "Rolls Royce onder de whisky". Sure, count me in!
</sarcasme>
5 x
Ze krijgen het elke release toch weer maar voor elkaar, wie is dan de slimste
.
1 x
Anton schreef:Ze krijgen het elke release toch weer maar voor elkaar, wie is dan de slimste.
Ik weet wel wie de domste.
Groet Cor
1 x
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”