En hij maar lachen en kijken wie hij deze week weer over de zeik gaat helpen.

defeatless schreef:Volgens mij is het gewoon die dikke André die hier de afgelopen dagen nieuwe accounts aanmaakt.
En hij maar lachen en kijken wie hij deze week weer over de zeik gaat helpen..
Troost je met de gedachte dat die 125.000 niet aan echt serieuze whisky wordt uitgegeven.Ruud2612 schreef:... Slechts 125.000 dollar..
Dat was ook vijf jaar geleden toch geen gekke prijs? Of het moet een bezemkast zijn natuurlijk.defeatless schreef:Voor 2000 meer heb ik 5 jaar geleden mijn huis gekocht....
....
Ruud2612 schreef:https://www.themacallan.com/en/whisky/single-malts/limited-releases/the-macallan-the-reach?utm_term=ICW_Mogwai_LT_80822_AEN_SO_BR_M_2022-global-the-reach_GLO_GLO_EM_1_A_CRM_T5&utm_campaign=&utm_medium=&_hsmi=222097585&_hsenc=p2ANqtz--c1iqYsMvvM41VzC3pAb3WafOJWEAqVKZHPBx31jfIi1vJYfpBiftMksIZvdkmA6pp1rDdJteOSOh-EPEPqlUDtZfIUg&utm_content=The%20Reach&utm_source=Brand%20-%20Inside%20The%20Macallan
Jaja.. snel bij zijn! Slechts 125.000 dollar..
Ruud2612 schreef:Iemand die mee doet aan deze ballot? The Macallan James Bond 60th Anniversary Release. 6 verschillende limiteds.
Ruud2612 schreef:Iemand die mee doet aan deze ballot? The Macallan James Bond 60th Anniversary Release. 6 verschillende limiteds.
Anton schreef:...voor 600£(?) een NAS
Anton schreef:Ze krijgen het elke release toch weer maar voor elkaar, wie is dan de slimste.
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Johanpeters en 4 gasten