MikerG schreef:wordt de release van Odin kunstmatig tegen gehouden door HP, of de tussenhandelaren?
Ik had zelf geen moeite om bij een speciaal slijterij normaal Thor, Loki en Freya te bestellen en die werden gewoon normaal geleverd,
Maar nu met Odin, je ziet beetjes rond dwarrelen, de hype is gigantisch. Beetje een schande als dit opzettelijk gebeurd waardoor sommige er dik geld aan kunnen verdienen door ze voor t dubbele op een ebay oid aan te bieden, terwijl de normale whisky liefhebber zn verzameling compleet wil maken...
Ben benieuwd of er nog genoeg flessen ricthing NL gaan...
Volgens mij was eerst de thuismarkt in de running voor 180 pond, met de huidige koers toch ook 250 euro en eind februari het 'vaste land'. Of er is vertraging, of alles is al op want online is er niks te vinden... Misschien bij een papa en mama winkel, maar geef je weinig kans. Denk dat je HP weinig kunt verwijten, het idee voor een serie is natuurlijk altijd leuk voor verzamelaars ongeacht het doel wat ze hebben, maar je kon natuurlijk op je vingers natellen dat de laatste uit de serie door veel mensen is gekocht die er even snel een slaatje uit willen slaan; iedereen die de eerste 3 heeft wil koste wat het kost de reeks compleet hebben, ik kan me voorstellen dat de reeks zonder de laatste straks de helft waard is van wat een complete verzameling waard is. Kan HP niks aan doen en de tussenhandel ook niet, vaak is het aantal al gelimiteerd naar 2 per klant.








dan kun je beter de serie "Vikings" kijken, wat overigens een aanrader is. 
