Cask1988 schreef:Nog ff en we krijgen zometeen net als bij wijn, whisky in poedervorm. Doe het in een glas, pleur er water bij en sláinte!
Ik moest gelijk denken aan die Glenlivet pods

Closeup!

Cask1988 schreef:Nog ff en we krijgen zometeen net als bij wijn, whisky in poedervorm. Doe het in een glas, pleur er water bij en sláinte!


BarryM schreef:Cask1988 schreef:Nog ff en we krijgen zometeen net als bij wijn, whisky in poedervorm. Doe het in een glas, pleur er water bij en sláinte!
Ik moest gelijk denken aan die Glenlivet pods![]()
Closeup!


Ardking schreef:Afgelopen zaterdag een blind tasting gehad met 14 man online. Deze Ben Nevis scoorde mega goed bij alle 14 deelnemers en de wb score doet hem teniet.
https://www.whiskybase.com/whiskies/whisky/169119/ben-nevis-2015-bd
Hij blies flessen van 100 tot 200 omver! Heerlijk dat blind tasten, geen beïnvloeding, en van te voren nooit verwacht!
L_Gillian schreef:Moesten er nog liefhebbers op zoek zijn naar een 1996 voor een zacht prijsje.. paar mannen uit Denemarken hebben een 25 jarig refill sherryvat klaarliggen, wordt als cask share verkocht momenteel. Nog ongeveer de helft van de flessen beschikbaar![]()
https://www.fadandel.dk/product/ben-nev ... 0/?lang=en
Hun 21-jarige van 1996 werd wel best ontvangen, op papier lijkt het allesinds al een topper
henri schreef:Relaas van Henri
Nickolaas schreef:Mannen, het is zeker geen koopje. En uiteraard heb ik de bijkomende kosten in overweging genomen. En uiteraard heb ik een flesje rum meebesteld om die, overigens best meevallende verzendkosten van 14 euri voor 2 flessen, te drukken. Maar vindt nowadays maar een 96 Ben Nevis, 25yo, nixnie afgewaterd, voor die centen. Moet je noest zoeken, als je al wat vindt.

Cask1988 schreef:Voor dat geld koop ik mij m’n eigen slijter ook hele mooie whisky die ik wél eerst kan proeven.
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten