Highland Park expressies
- Soundwave
- Whisk(e)y goeroe

- Berichten: 1657
- Lid geworden op: 05 Mei 2012, 00:58
- Locatie: Den Haag
- Contact:
Re: Highland Park expressies
18yo verslaat de Thor in ieder geval met gemak, zelfs als je de prijs niet mee telt.
0 x
Re: Highland Park expressies
Nou, daar ben ik het niet mee eens. Ik vind de Thor wel echt een erg goede whisky. Maar hij is het geld niet waard...
0 x
Re: Highland Park expressies
Doe mij maar de 25, de beste die ik tot nu toe geproefd heb.
(Natuurlijk als we over OB bottelingen spreken.)
(Natuurlijk als we over OB bottelingen spreken.)
0 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

- Berichten: 4942
- Lid geworden op: 24 Feb 2015, 09:06
- Locatie: Drenthe
Re: Highland Park expressies
Tsja, als de dan keus hebt om die 25 yo voor minder geld te drinken als Thor is het snel klaar lijkt me...
0 x
- BlackmetalRobin
- Senior

- Berichten: 294
- Lid geworden op: 23 Okt 2013, 14:40
- Locatie: Achterhoek
Re: Highland Park expressies
Naar mijn weten is zelfs de 30 nog te verkrijgen voor minder dan de Thor.
0 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

- Berichten: 4942
- Lid geworden op: 24 Feb 2015, 09:06
- Locatie: Drenthe
Re: Highland Park expressies
BlackmetalRobin schreef:Naar mijn weten is zelfs de 30 nog te verkrijgen voor minder dan de Thor.
Soms is het best makkelijk kiezen...

0 x
Re: Higland park Odin
Oogadal schreef:Eehhh, er is niet heel veel bijzonders aan. Slimme marketing van HP, het gaat hier om de 4e en laatste expressie uit de Ikea Valhalla figuurzaag reeks (sorry, kon het niet laten) Je kon dus op je klompen aanvoelen dat de beleggers en verzamelaars hier op duiken als beren op een vat honing...
Plat gezegd is het een hype die wordt gecreëerd en als je een week geleden toegeslagen had was je misschien spekkoper geweest. Maar ergens een prijs voor vragen is niet hetzelfde als het er voor krijgen.
Wat in de fles zit zal echt wel in orde zijn, maar voor 250 euro is heel veel moois te koop!!
ja indd je zou hem maar al gekocht hebben en er nu goed geld aan verdienen wat niet compleet eerlijk is natuurlijk!
Ik geef ze geen ongelijk om het te verkopen voor het dubbelen.
bedankt voor je reactie
0 x
Re: Highland Park expressies
hehehe, de prijzen van de Odin gaan omlaag, de gekte zit er op, nu weer allemaal klaar zitten voor de volgende modefles die geen kwaliteit heeft
( voor dat geld)
0 x
Re: Highland Park expressies
De Hp18 heeft ook weer een sprong gemaakt; nu voor 125 euri op drankdozijn. Pas geleden nog 80 euro. 

0 x
- defeatless
- Moderator

- Berichten: 3577
- Lid geworden op: 11 Jun 2014, 23:45
- Locatie: Wageningen
Re: Highland Park expressies
de 18yo stond ook voor 130 bij de lokale slijter, ik stond wel ff van
.
0 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

- Berichten: 4942
- Lid geworden op: 24 Feb 2015, 09:06
- Locatie: Drenthe
Re: Highland Park expressies
defeatless schreef:de 18yo stond ook voor 130 bij de lokale slijter, ik stond wel ff van![]()
![]()
.
En bij mij nog te koop voor slechts € 69....

0 x
Re: Highland Park expressies
Oogadal schreef:defeatless schreef:de 18yo stond ook voor 130 bij de lokale slijter, ik stond wel ff van![]()
![]()
.
En bij mij nog te koop voor slechts € 69....
Tis dat ik 'm nog dicht heb staan, want dit is wel een stevig koopje

0 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

- Berichten: 4942
- Lid geworden op: 24 Feb 2015, 09:06
- Locatie: Drenthe
Re: Highland Park expressies
Nickolaas schreef:Oogadal schreef:defeatless schreef:de 18yo stond ook voor 130 bij de lokale slijter, ik stond wel ff van![]()
![]()
.
En bij mij nog te koop voor slechts € 69....
Tis dat ik 'm nog dicht heb staan, want dit is wel een stevig koopje
Kan 'm zwart spuiten en van een sinaasappel kistje een Viking schip voor je figuurzagen. Dan kost ie trouwens € 425

2 x
Re: Highland Park expressies
Oogadal schreef:Kan 'm zwart spuiten en van een sinaasappel kistje een Viking schip voor je figuurzagen. Dan kost ie trouwens € 425
No thanks. Koop ik liever 4 a 5 andere flessen voor.
0 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

- Berichten: 4942
- Lid geworden op: 24 Feb 2015, 09:06
- Locatie: Drenthe
Re: Highland Park expressies
Nickolaas schreef:Oogadal schreef:Kan 'm zwart spuiten en van een sinaasappel kistje een Viking schip voor je figuurzagen. Dan kost ie trouwens € 425
No thanks. Koop ik liever 4 a 5 andere flessen voor.
Anders ik wel... Overhypte zooi

0 x
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten



