of

of

Uiteraard sta ik voor suggesties open

Whiskymoetpuur schreef:Ik ben dus op zoek naar een wat goedkopere blend whisky. Het moet wel een beetje zacht zijn en het maakt niet zoveel uit of het Schots, Iers of Amerikaans is.
Piet schreef:(...) Omdat je het over puur gebruik hebt wil ik nog wel opmerken dat forumleden meestal het stadium van whisky in Cola o.i.d. al lang gepasseerd zijn of het moet een dermate slecht goedje zijn dat het anders niet te drinken is.
(...)

totalatool schreef:(...) Bailie Nicol Jarvie. Die laatste heb ik zelf in de kast staan en drink ik puur.
BWhisky schreef:(...)en kan ik zelf bv een Black Bottle aanraden.

Valon schreef:Hier staat altijd een Whyte & Mackay blend.
The Thirteen (100cl) vind ik zelf erg lekker vanwege het sherry karakter. Zo'n 17 - 20 euro.
The Special (70cl) is qua smaak minder sherry-achtig, maar altijd wel ergens in de reclame. Zo rond de 12 - 17euro.
Voor meer info: http://www.whisky-pages.com/notes/disti ... p?id=whyte
Omschrijving:
=Special= Blended Scotch Whisky:
Kleur: rijk met een gouden gloed.
Geur: vol en rond met zachte nuances. Prachtig in balans, waarbij geen van de individuele malt of graan whisky’s overheersen. De double marriage (dubbele huwelijk) met de verschillende whisky’s leidt tot een blijvend verbond: een perfect huwelijk.
Smaak: prachtig complex met rijker wordende nuances van honingachtig zacht fruit dat lang blijft hangen.
Verantwoordelijk voor de productie is Richard Paterson,
master blender van Whyte & Mackay en voor de tweede keer op rij uitgeroepen tot winnaar van de prestigieuze:
'Master Blender of the Year Award'
Quality Award Silver 2008

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten