www.mijngeuren.nl
www.mijngeuren.nl
Beste Mensen,
Ik ben erg benieuwd of er mensen zijn die al bestellingen hebben geplaatst (en ook hebben ontvangen) op www.mijngeuren.nl in de webshop.
Ik heb namelijk een week geleden een bestelling geplaatst en sindsdien niks meer van deze partij vernomen.
Ik heb al om een update gevraagd in een mail en vanmiddag telefonisch contact gezocht met idem 0 op het recres.
Het bedrijf mijngeuren.nl staat niet bij de kvk geregistreerd en heeft een 070 netnummer.
Alvast hartelijk dank voor jullie reactie!
Ik ben erg benieuwd of er mensen zijn die al bestellingen hebben geplaatst (en ook hebben ontvangen) op www.mijngeuren.nl in de webshop.
Ik heb namelijk een week geleden een bestelling geplaatst en sindsdien niks meer van deze partij vernomen.
Ik heb al om een update gevraagd in een mail en vanmiddag telefonisch contact gezocht met idem 0 op het recres.
Het bedrijf mijngeuren.nl staat niet bij de kvk geregistreerd en heeft een 070 netnummer.
Alvast hartelijk dank voor jullie reactie!
0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

Re: www.mijngeuren.nl
Tonixxx jongen, dit ziet er niet zo best uit. De website is helemaal niet in orde. Er staan geen contactgegevens bij enz. Persoonlijk zou ik al niet bij zo'n webshop bestellen. Ik weet graag met wie ik te maken heb. Ik vrees dat je andere instanties zal moeten contacteren. Laat ons iets weten wat het resultaat is.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
-
WhiteMonkey
- Top bijdrager

Ip adress van de website verwijst naar Enschede. Neem aan dat je dus niet bestelt hebt op de wijze waarbij je voortgang van je pakket kunt volgen.
0 x
Hallo toni .... xxx
Voor mij is deze site nieuw. Aangezien hij niet aan de door ons gestelde minimum eisen voldoet zal hij voorlopig ook niet in de lijst komen (zie Criteria voor en aanpassing van bovenstaande link-lijsten). Gezien de domeinnaam zijn er wellicht ook andere plannen met de site geweest.
Bij de domeinregistratie staat de site op naam van: M van der Burg, Mark.van.der.burg@planet.nl
Ook staat er onderaan de shop pagina:
Maar ja als dat niets oplevert
Vraag is natuurlijk waarom zou je iets bestellen op zo'n halfbakken website
.... zo te zien is e.e.a. nog in ontwikkeling.
Voor mij is deze site nieuw. Aangezien hij niet aan de door ons gestelde minimum eisen voldoet zal hij voorlopig ook niet in de lijst komen (zie Criteria voor en aanpassing van bovenstaande link-lijsten). Gezien de domeinnaam zijn er wellicht ook andere plannen met de site geweest.
Bij de domeinregistratie staat de site op naam van: M van der Burg, Mark.van.der.burg@planet.nl
Ook staat er onderaan de shop pagina:
Heeft u vragen? Mail ons op info@mijngeuren.nl
Bellen kan ook naar 070-4477759 of 06-51682295
Maar ja als dat niets oplevert
Vraag is natuurlijk waarom zou je iets bestellen op zo'n halfbakken website
.... zo te zien is e.e.a. nog in ontwikkeling.
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
dank voor jullie reacties!
Het is inderdaad niet erg tactisch om op basis van de karige gegevens van de verkoper een bestelling te plaatsen.
Een duidelijke les voor mezelf, nu maar eens kijken hoe we de betreffende persoon toch even kunnen bereiken op welke manier dan ook.
Wel apart dat het ip verwijst naar Enschede, daar woon ik zelf namelijk. Wat betekend dat precies? dat de ontwerper van de site daar gehuisvest is?
Het is inderdaad niet erg tactisch om op basis van de karige gegevens van de verkoper een bestelling te plaatsen.
Een duidelijke les voor mezelf, nu maar eens kijken hoe we de betreffende persoon toch even kunnen bereiken op welke manier dan ook.
Wel apart dat het ip verwijst naar Enschede, daar woon ik zelf namelijk. Wat betekend dat precies? dat de ontwerper van de site daar gehuisvest is?
0 x
WhiteMonkey schreef:Ip adress van de website verwijst naar Enschede. Neem aan dat je dus niet bestelt hebt op de wijze waarbij je voortgang van je pakket kunt volgen.
Hier heb je niet veel aan.
Dit is namelijk het IP van de site:
The IP address of http://www.mijngeuren.nl is 77.222.78.21
The IP address 77.222.78.21 is assigned to Great Britain (UK)
This IP address belongs to s46.webhostingserver.nl
Het domein draait op een server van provider
Antagonist B.V.,
Drienerlolaan BA 305
7522NB ENSCHEDE
En die zitten dus in Enchede en daar draaien 36.000 domeinen. Dat zegt dus niets over de eigenaar. Dit forum draait ook op een server bij Antagonist.
0 x
Dat is als ik me niet vergis een adres op de universiteitscampus van Enschede.
0 x
Domeinnaam mijngeuren.nl
Status actief
Houder M van der Burg
Administratieve contactpersoon mark.van.der.burg@planet.nl
Eigenaar is dus ene Mark van der Burg. Google levert wel wat "Mark van der burg"'en op, LinkedIn, Twitter, Hyves... misschien dat je via die weg verder komt?
Status actief
Houder M van der Burg
Administratieve contactpersoon mark.van.der.burg@planet.nl
Eigenaar is dus ene Mark van der Burg. Google levert wel wat "Mark van der burg"'en op, LinkedIn, Twitter, Hyves... misschien dat je via die weg verder komt?
0 x
He John, die domein-info had ik hier eerder al gegeven..... dus dat schiet niet op. En tsja, LinkEdIn wie van de vijf ?
Ik zie op de site ook staan: U kunt uw bestelde producten afhalen bij het depot in Den Haag of Amsterdam.
Handig is dan dat er geen adres staat.
Vraagje voor tonixxx: Heb je al betaald ?
Ik zie op de site ook staan: U kunt uw bestelde producten afhalen bij het depot in Den Haag of Amsterdam.
Handig is dan dat er geen adres staat.
Vraagje voor tonixxx: Heb je al betaald ?
0 x
Ik heb helaas al betaald, beetje op de automatische piloot. (dom)
Via overschrijving, wat uberhaupt al niet erg handig is. Afijn, om de speurtocht weer wat aan te zwengelen heb ik de volgende gegevens opgeduikeld:
Rabobank 38.31.54.669
Mijngeuren.nl
Haaksbergweg 75
1101 BR Nederland
AMSTERDAM ZUIDOOST
Dit is het adres van Sanoma Uitgevers/Nieuwe Revu
Duidelijk doelbewuste oplichting dus!!
Via overschrijving, wat uberhaupt al niet erg handig is. Afijn, om de speurtocht weer wat aan te zwengelen heb ik de volgende gegevens opgeduikeld:
Rabobank 38.31.54.669
Mijngeuren.nl
Haaksbergweg 75
1101 BR Nederland
AMSTERDAM ZUIDOOST
Dit is het adres van Sanoma Uitgevers/Nieuwe Revu
Duidelijk doelbewuste oplichting dus!!
0 x
Ik ga morgen aangifte doen bij het politiebureau en stuur een kopie van de aangifte door naar de Rabobank welke dan actie zal ondernemen.
Ik krijg mijn geld in ieder geval niet terug
Ik krijg mijn geld in ieder geval niet terug
0 x
Piet schreef:He John, die domein-info had ik hier eerder al gegeven..... dus dat schiet niet op.
Excuus... niet gezien
Piet schreef:En tsja, LinkEdIn wie van de vijf ? (...) U kunt uw bestelde producten afhalen bij het depot in Den Haag of Amsterdam.
Een die daar in de buurt woont, maar als ik het zo lees geloof ik graag dat ook die naam niet correct is
Klinkt als die aflevering onlangs van Alberto Stegeman (Undercover in Nederland) over die persoon die overal laptops kocht onder naam van iemand van de Telegraaf...
0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

tonixxx schreef:Duidelijk doelbewuste oplichting dus!!
Jammer genoeg had ik daar al van in het begin voor gevreesd, Toni. Hopelijk onderneemt de politie iets want hier in Vlaanderen komen ze niet van achter hun bureau voor minder dan een bepaald bedrag. Ik dacht iets van 250 Euro (kan ook meer zijn). Ik ben benieuwd naar de afloop hiervan. Je hebt alleszins een dure les geleerd. Hier op het forum kan je behoorlijk veel legitieme slijterijen en webshops vinden. Kijk de volgende keer daar eens. Dan zal je niet meer bedrogen worden.
0 x
Ik wil graag een bijzondere wending van het verhaal met jullie delen.
Na bovenstaand verhaal heb ik aangifte gedaan bij de politie, melding bij de Rabobank gedaan en daarop dhr van der Burg bij elkaar zo'n 50 x gebeld. Geen enkele keer beet of reactie terug.
Uiteindelijk heb ik als laatste poging nog een mail verstuurd met daarin de informatie dat ik inmiddels aangifte heb gedaan en hij de gevolgen vanzelf zal vernemen. (mailtje voorgaand aan deze heb ik gemeld dat ik aangifte zal doen als hij niet binnen geringe tijd van zich liet horen, mede mijn advocaat een vriendelijke brief op zou laten stellen)
En toen waarempel een mail terug met daarin dat hij niet begreep waarom ik aangifte ging doen. Ik hem weer terug gemailt dat hij zijn inbox maar eens even goed moest doorlezen en luisteren.
En ja hoor, daarop kreeg ik een mail dat hij het geld terug over ging maken, waar ik geen geloof in had..... Totdat ik vandaag toch echt het geld weer op mijn rekening zag staan met de titel, "tijdelijk geen levering" Het heeft dus toch geholpen veel druk uit te oefenen! Daarnaast ontkent hij niet dat de zaak niet van hem is, het werd hem dus te warm onder zijn voeten.
Gelukkig is dit met een sisser afgelopen.
Desalniettemin blijf ik dhr van der Burg een onbetrouwbaar persoon vinden.
Na bovenstaand verhaal heb ik aangifte gedaan bij de politie, melding bij de Rabobank gedaan en daarop dhr van der Burg bij elkaar zo'n 50 x gebeld. Geen enkele keer beet of reactie terug.
Uiteindelijk heb ik als laatste poging nog een mail verstuurd met daarin de informatie dat ik inmiddels aangifte heb gedaan en hij de gevolgen vanzelf zal vernemen. (mailtje voorgaand aan deze heb ik gemeld dat ik aangifte zal doen als hij niet binnen geringe tijd van zich liet horen, mede mijn advocaat een vriendelijke brief op zou laten stellen)
En toen waarempel een mail terug met daarin dat hij niet begreep waarom ik aangifte ging doen. Ik hem weer terug gemailt dat hij zijn inbox maar eens even goed moest doorlezen en luisteren.
En ja hoor, daarop kreeg ik een mail dat hij het geld terug over ging maken, waar ik geen geloof in had..... Totdat ik vandaag toch echt het geld weer op mijn rekening zag staan met de titel, "tijdelijk geen levering" Het heeft dus toch geholpen veel druk uit te oefenen! Daarnaast ontkent hij niet dat de zaak niet van hem is, het werd hem dus te warm onder zijn voeten.
Gelukkig is dit met een sisser afgelopen.
Desalniettemin blijf ik dhr van der Burg een onbetrouwbaar persoon vinden.
0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

Yes, way to go Toni! Ik ben heel blij voor jou dat alles nog goed is afgelopen. Nu kan je met een gerust hart gaan shoppen bij reguliere shops die oa hier vermeld staan. Veel succes nog!
0 x