TIP! In de aanbieding...

Hier bespreken we Whisky als zijnde de "Gouden Godendrank" in de volle breedte.
Reichenbach
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Re: TIP! In de aanbieding...

Ongelezen berichtdoor Reichenbach » 08 Mar 2019, 19:33

Toch leuke aanbiedingen de laatste tijd. De Gall inmiddels ook aardig concurrerend.

Ik krijg de indruk dat de whiskyprijzen wel eens zijn hoogtepunt kan hebben gehad. Of ben ik de enige en is de wens de vader van de gedachte?
0 x

Toon
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Toon » 08 Mar 2019, 19:39

Reichenbach schreef:Toch leuke aanbiedingen de laatste tijd. De Gall inmiddels ook aardig concurrerend.

Ik krijg de indruk dat de whiskyprijzen wel eens zijn hoogtepunt kan hebben gehad. Of ben ik de enige en is de wens de vader van de gedachte?

Of misschien zijn ze concurrerend geworden omdat ze zagen dat de prijzen die ze hanteerden wat hoger waren als de rest met het gevolg dat de mensen niet bij hun kopen maar in een andere shop. Misschien is hun strategie veranderd ten opzichte van de markt :bigsmile
0 x

sjaak92
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor sjaak92 » 08 Mar 2019, 19:40

Reichenbach schreef:Toch leuke aanbiedingen de laatste tijd. De Gall inmiddels ook aardig concurrerend.

Ik hoop dat je gelijk hebt, maar het zou natuurlijk ook zomaar kunnen dat ze bij AHOLD eindelijk wakker zijn geworden hoeveel euro's ze wel niet mislopen met hun traditionele slijterij prijzen...
1 x

Reichenbach
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Reichenbach » 08 Mar 2019, 21:07

Maar Ahold is een grote speler met een lange adem. Het zou zomaar eens interessant kunnen worden.
0 x

Oogadal
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Oogadal » 08 Mar 2019, 22:08

Yep. Goed verhaal, markt conform zijn. Alleen ik heb van m’n leven nog nooit een fles whisky bij Gall & Gall gekocht en gezien hun aanbod zal dat ook wel zo blijven.... :Party
1 x
Afbeelding
Whiskydudes
Life is too short to drink shitty Scotch!

Wouter1981
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Wouter1981 » 09 Mar 2019, 02:02

Voorlopig heb ik ooit 2 flessen Glendronach 18 gekocht.
Een voor 60 euro en een voor 50 euro, beide niet eens zo heel lang geleden.

Ik snap daarom de hele heisa en hosanna niet zo met betrekking tot de recente Gall prijzen van 70+ euro.....

Ja, anderen zijn op dit moment wellicht nog duurder, maar om nou te zeggen dat het om weggeef prijzen gaat of dat de markt aan het kenteren is.
NEE.
0 x
"Whisky, because no great story ever started with someone eating a salad"

Afbeelding
https://www.instagram.com/wonderingwhisky/

Daan
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Daan » 09 Mar 2019, 16:52

Nee da's absoluut waar Wouter. Maar ik vind het wel enorm interessant dat voor mijn gevoel voor het eerst in jaren Gall & Gall weer wat interessanter begint te worden dan bijvoorbeeld D12 qua prijzen van sommige whisky's. Lijkt inderdaad alsof ze daar de koers hebben omgegooid.

Nu nog terug naar de "oude" aanbiedingen met de 20% doppenkorting op een fles whisky naar keuze.
De 25% verjaardagskorting doen ze gelukkig nog wel. Ook niet mis :bigsmile
1 x
The glass can be half empty or half full. As long as there's whisky in it.

Ghoost
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Ghoost » 10 Mar 2019, 22:20

https://whiskyandrumselection.com/fr/Wh ... h-555.html

Hier de Ben Nevis 21 1996 van Maison du Whisky nog te koop voor de oorspronkelijke prijs... volgens mij is er nog slechts 1 op voorraad. Ik meen gelezen te hebben dat hier op het forum nog wel wat gegadigden zijn voor deze hoog gewaardeerde fles.
2 x

Nickolaas
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Nickolaas » 10 Mar 2019, 23:54

Ghoost schreef:https://whiskyandrumselection.com/fr/Whisky/354-ben-nevis-1996-small-batch-555.html

Hier de Ben Nevis 21 1996 van Maison du Whisky nog te koop voor de oorspronkelijke prijs... volgens mij is er nog slechts 1 op voorraad. Ik meen gelezen te hebben dat hier op het forum nog wel wat gegadigden zijn voor deze hoog gewaardeerde fles.

Puike tip Joost. Ik was helaas net te laat.
2 x

hjkuijken
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor hjkuijken » 11 Mar 2019, 13:59

Voor mensen met een ING rekening, ING rentepunten en intenties om op Catawiki bv whisky te kopen, kun je nu bij ING een waardebon twv €25 kopen voor €12,50 met 1250 rentepunten. Scheelt toch weer wat op de malse Catawiki prijzen...
2 x

Ghoost
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Ghoost » 11 Mar 2019, 14:07

Daan schreef:De 25% verjaardagskorting doen ze gelukkig nog wel. Ook niet mis :bigsmile

Ik heb even rechtstreeks contact opgenomen met Gall en Gall inzake die 25% verjaardagskorting... ik zag volgende maand al een fles Glengoyne 25 voor 235 euro mijn kant op komen namelijk... maar helaas blijkt deze korting alleen eenmalig voor een fles wijn te gelden.
0 x

Daan
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Daan » 11 Mar 2019, 17:28

Ghoost schreef:
Daan schreef:De 25% verjaardagskorting doen ze gelukkig nog wel. Ook niet mis :bigsmile

Ik heb even rechtstreeks contact opgenomen met Gall en Gall inzake die 25% verjaardagskorting... ik zag volgende maand al een fles Glengoyne 25 voor 235 euro mijn kant op komen namelijk... maar helaas blijkt deze korting alleen eenmalig voor een fles wijn te gelden.

Ik was in december jarig en kon mijn code gewoon op een fles whisky gebruiken.
Zou dat maar eens goed controleren, want lijkt me raar dat ze dat hebben aangepast. De doppenkorting, die geldt sinds een jaar of anderhalf alleen nog voor wijn (vroeger ook voor whisky), misschien halen ze dat door elkaar?

korting.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen te bekijken van dit bericht.
1 x

Yvesss88
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Yvesss88 » 11 Mar 2019, 17:48

Moet je ergens een account aanmaken ofzo om de verjaardagskorting te krijgen? 25% is niet mis namelijk :bigsmile
0 x
Het begint met een W en de rest wisknie meer.....

Ghoost
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Ghoost » 11 Mar 2019, 18:14

Mmm lijkt een bug in het systeem dan... maar absoluut het proberen waard! Bedankt voor de tip!

Screenshot_20190311-181310_Messenger.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen te bekijken van dit bericht.
0 x

Daan
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Daan » 11 Mar 2019, 19:59

Ghoost schreef:Mmm lijkt een bug in het systeem dan... maar absoluut het proberen waard! Bedankt voor de tip!

Hmm.. heel vreemd. Maar als je dus een account hebt bij Gall & Gall waar je klantenkaart aan gekoppeld is, krijg je sowieso een mail voor je verjaardag met de code erin. Denk dat je dan aan de kleine lettertjes snel genoeg kunt zien of het whisky/wijn of alleen wijn is.
Ik hoop dus echt voor je dat hij ook voor whisky geldt! :bigsmile
Hoe lang moet je nog wachten?
0 x

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”