Even voorstellen...
- squaadgras
- Forum goeroe

Even voorstellen...
Latha math dhuibh Whisky-liefhebbers,
Als nieuwkomer op dit forum, en in het wereldje, een korte introductie: Sören, 26, uit de omgeving Den Haag. Sinds een jaar of 2-2,5 gegrepen door het 'Whisky-virus' (met vaders), en sinds kort ook stevig aan het verzamelen. Je moet wat met je vrije tijd (en knaken)..
Altijd op zoek naar leuke, klassieke, en exclusieve (Schotse) Single Malts. Pronkstuk momenteel een 'Macallan 26yo, 1989 - Celebration Of The Cask (Càrn Mòr)' uit mijn geboortejaar. Nog niet (heel) actief op Catawiki, al heb ik mij vandaag aangemeld en getracht enkele mooie whisky's te bemachtigen!
Nog tips, tricks of remarks for een nieuwkomer als ik?
Succes, en mar sin leibh, Sören
Als nieuwkomer op dit forum, en in het wereldje, een korte introductie: Sören, 26, uit de omgeving Den Haag. Sinds een jaar of 2-2,5 gegrepen door het 'Whisky-virus' (met vaders), en sinds kort ook stevig aan het verzamelen. Je moet wat met je vrije tijd (en knaken)..
Altijd op zoek naar leuke, klassieke, en exclusieve (Schotse) Single Malts. Pronkstuk momenteel een 'Macallan 26yo, 1989 - Celebration Of The Cask (Càrn Mòr)' uit mijn geboortejaar. Nog niet (heel) actief op Catawiki, al heb ik mij vandaag aangemeld en getracht enkele mooie whisky's te bemachtigen!
Nog tips, tricks of remarks for een nieuwkomer als ik?
Succes, en mar sin leibh, Sören
1 x
2 ∞ & →
Re: Even voorstellen...
Welkom!
Kan je ook maar beter houden zo, want de prijzen zijn daar vaak veel te hoog. Whiskyauction.com is een mooi alternatief. Je moet wel even door de middeleeuwse vormgeving heen kunnen kijken, maar dan heb je ook wat
squaadgras schreef:Nog niet (heel) actief op Catawiki, al heb ik mij vandaag aangemeld en getracht enkele mooie whisky's te bemachtigen!
Kan je ook maar beter houden zo, want de prijzen zijn daar vaak veel te hoog. Whiskyauction.com is een mooi alternatief. Je moet wel even door de middeleeuwse vormgeving heen kunnen kijken, maar dan heb je ook wat
1 x
- squaadgras
- Forum goeroe

thijs100 schreef:Welkom!squaadgras schreef:Nog niet (heel) actief op Catawiki, al heb ik mij vandaag aangemeld en getracht enkele mooie whisky's te bemachtigen!
Dankjewel, goed om te weten. Eens even kijken.
1 x
2 ∞ & →
Welkom
1 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
- Rozenbankje
- Whisk(e)y goeroe

- Freddy
- Whisk(e)y goeroe

Welkom, en probeer ook eens de buitenlandse auctions. Dat kan best wel aantrekkelijk zijn qua prijs. Er worden sowieso veel meer flessen aangeboden
Groet
Ed
Groet
Ed
0 x
-
Rutgervanw
- Actief lid

- squaadgras
- Forum goeroe

Dank jullie wel, voor dit warme welkom. En '89 is een prima jaar, als ik daar meer van zou kunnen bemachtigen... graag
!
Net even mijn eerste Glendronach The Hielan aangebroken, let the games begin. Iemand al tasting notes van deze jonge jongen?
Net even mijn eerste Glendronach The Hielan aangebroken, let the games begin. Iemand al tasting notes van deze jonge jongen?
0 x
2 ∞ & →
squaadgras schreef:Dank jullie wel, voor dit warme welkom. En '89 is een prima jaar, als ik daar meer van zou kunnen bemachtigen... graag!
Welkom op het forum! Er is uit 1989 (mooi jaar overigens) voldoende te vinden lijkt me
0 x
- squaadgras
- Forum goeroe

Ben hard op zoek naar mooie whisky's. Wil een mooie verzameling opbouwen (en tevens hier & daar een slokje doen
).
Tips qua verzamelen? Voor een specifiek merk gaan, regio of... wat ik lekker vind? Lastig.
Tips qua verzamelen? Voor een specifiek merk gaan, regio of... wat ik lekker vind? Lastig.
0 x
2 ∞ & →
Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”