Whisky King (whiskyking.be)

Hier kan gediscussieerd worden en kunnen meningen en ervaringen gedeeld worden m.b.t. websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en Independend Bottlers, die al dan niet staan in de onderstaande geclassificeerde lijsten.
johan brugge
Forum goeroe
Forum goeroe

Re: Mortlach 1999 WM

Ongelezen berichtdoor johan brugge » 25 Mei 2015, 11:04

Met wie heb jij contact gehad als ik vragen mag? Ik heb namelijk ook iets besteld bij hen, maar hier en daar klopt er iets niet. Ik verwacht vandaag, ten laatste dinsdag hierover nog een mail of een telefoontje.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.

Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort

thijs100
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor thijs100 » 25 Mei 2015, 11:20

johan brugge schreef:Met wie heb jij contact gehad als ik vragen mag? Ik heb namelijk ook iets besteld bij hen, maar hier en daar klopt er iets niet. Ik verwacht vandaag, ten laatste dinsdag hierover nog een mail of een telefoontje.

Moet ik voorzichtig zijn met daar bestellen? Want ik was ook al even aan het rondneuzen daar en had al een kort wensenlijstje samengesteld voor mezelf :)
0 x
Afbeelding | Afbeelding

johan brugge
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor johan brugge » 25 Mei 2015, 11:41

Ik vind van wel. Ik heb namelijk iets besteld, maar de foto en de beschrijving van de whisky kwamen (nog steeds trouwens) niet overeen. Het zit heel raar in mekaar. Ik heb even wat opzoekingswerk gedaan. Blijkbaar wordt die virtuele webshop (er is geen fysieke winkel) gerund door een webdesign bureau met zetels in Deinze en Zaventem. Ze hebben ook een webshop voor gin, genaamd ginking.be. Daar staan nog veel minder gegevens op dan bij de website van whiskyking.be. Op de site van die laatste staan er geen algemene voorwaarden, geen privacy policy, geen info ivm verzendkosten op de site. Het BTW-nummer stond er eerst zelfs niet bij. Pas nadat ik een zekere Giorgi daar attent op maakte werd het er stilzwijgend aan toegevoegd. Dat is echter het BTW-nummer van IT Dude (het webdesign bureau). Bij de contactgegevens staat nu 'What-sap BVBA'. Die contactgegevens zijn trouwens al een paar keer aangepast geweest. Daar kan ik nog minder over vinden. Enkel dat het adres en het BTW-nummer van What-sap hetzelfde zijn als van IT Dude. Het telefoonnummer dat bij het topic '24/7 tot uw dienst' staat is het GSM nummer van de sales van IT Dude. Toen ik naar dat nummer belde nam er niemand op (en ik heb meer dan 1 keer gebeld ...). Ik heb naar het (gewone) telefoonnummer gebeld dat op de factuur staat. Ook daar nam niemand op. Ik heb dan naar het support nummer van IT Dude gebeld in de veronderstelling dat daar iemand zou opnemen. Tevergeefs. Gisteren kreeg ik dan, na een boos bericht op hun voice mail, een e-mail dat ze mij vandaag tussen 10u en 12u gingen opbellen. Ik wacht nog steeds. Volgens hen was de lange stilte het gevolg van het verlengde weekend. Dus in het weekend is er niemand bereikbaar? Nochtans kreeg ik vorige week zondag wel een aantal berichten van die Giorgi tot ik een paar lastige vragen stelde. Daarna was het stil. Ik wacht af tot morgen voor 12u. Dan zie ik het wel.
Check vooral goed of de foto en de beschrijving overeenkomen. Voor de rest kan ik niet meer zeggen dan dat.
1 x

Caledonians
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Caledonians » 25 Mei 2015, 11:51

thijs100 schreef:
johan brugge schreef:Met wie heb jij contact gehad als ik vragen mag? Ik heb namelijk ook iets besteld bij hen, maar hier en daar klopt er iets niet. Ik verwacht vandaag, ten laatste dinsdag hierover nog een mail of een telefoontje.

Moet ik voorzichtig zijn met daar bestellen? Want ik was ook al even aan het rondneuzen daar en had al een kort wensenlijstje samengesteld voor mezelf :)

Same here... Ben dus erg benieuwd naar de ervaringen van Mermur en Johan m.b.t. deze webshop. Ik had al gezien dat foto's en omschrijvingen hier en daar niet klopten. Het verhaal van Johan hierboven maakt het voorlopig een no-go...
0 x
AfbeeldingAfbeelding

Mermur
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Mermur » 25 Mei 2015, 12:24

Tot nu toe is de communicatie per e-mail vrij vlot verlopen en de foto en beschrijving van de Mortlach komen overeen, maar de fles is nog niet binnen (ik heb bericht gekregen dat die morgen wordt verstuurd). Ik laat het hier weten als de de juiste fles in goede orde is afgeleverd.

Bij mij stond er ook iemand van IT Dude in de cc van de mail en werd de mogelijkheid van levering in Nederland aan de website toegevoegd tijdens onze mailwisseling, maar dat kan ook betekenen dat de webshop nog in opbouw is.

Ik wacht af (hoewel een stuk minder gerust dan vóór het bericht van Johan) ...
0 x
Afbeelding

johan brugge
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor johan brugge » 25 Mei 2015, 12:34

Hopelijk komt alles in orde. Alhoewel ik eerst wil horen wat ze mij gaan vertellen dinsdag. ALS ik ze aan de telefoon ga krijgen, natuurlijk. Het gaat in mijn geval wel om iets meer dan 65 €. Ik zie ook dat er steeds meer flessen op de site worden toegevoegd. Dus ja, de hele mikmak is nog in opbouw. Dit is wat een zekere Frederick (founder van IT Dude) mij gisteren mailde:

"De site wordt continue bijgewerkt daar de sterke groei. Ik ben een collega van Giorgi dit wordt pronto opgelost.
Als je wil bellen we elkaar zelf morgen.

Vriendelijke groet,

Frederick

whiskyking"
1 x

nigel_tufnel
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor nigel_tufnel » 25 Mei 2015, 13:14

johan brugge schreef:Hopelijk komt alles in orde. Alhoewel ik eerst wil horen wat ze mij gaan vertellen dinsdag. ALS ik ze aan de telefoon ga krijgen, natuurlijk. Het gaat in mijn geval wel om iets meer dan 65 €. Ik zie ook dat er steeds meer flessen op de site worden toegevoegd. Dus ja, de hele mikmak is nog in opbouw. Dit is wat een zekere Frederick (founder van IT Dude) mij gisteren mailde:

"De site wordt continue bijgewerkt daar de sterke groei. Ik ben een collega van Giorgi dit wordt pronto opgelost.
Als je wil bellen we elkaar zelf morgen.

Vriendelijke groet,

Frederick

whiskyking"

En wat is het probleem precies Johan?
Heb je de fles na betaling al ontvangen?
Als ik het goed versta is er een verschil tussen de tekst/benaming van de fles en de afbeelding?
Wat klopt er dan de tekst of de afbeelding?
0 x

johan brugge
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor johan brugge » 25 Mei 2015, 13:45

In mijn geval komt de foto niet overeen met de beschrijving, maar het verschil is zo subtiel dat het haast niet opvalt.
nigel_tufnel schreef:Heb je de fles na betaling al ontvangen? Als ik het goed versta is er een verschil tussen de tekst/benaming van de fles en de afbeelding?Wat klopt er dan de tekst of de afbeelding?

Ik heb nog niets ontvangen, maar op de factuur staat dezelfde omschrijving als op de site dus ga ik er van uit dat de foto verkeerd is.
0 x

nigel_tufnel
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor nigel_tufnel » 25 Mei 2015, 14:20

johan brugge schreef:In mijn geval komt de foto niet overeen met de beschrijving, maar het verschil is zo subtiel dat het haast niet opvalt.
nigel_tufnel schreef:Heb je de fles na betaling al ontvangen? Als ik het goed versta is er een verschil tussen de tekst/benaming van de fles en de afbeelding?Wat klopt er dan de tekst of de afbeelding?

Ik heb nog niets ontvangen, maar op de factuur staat dezelfde omschrijving als op de site dus ga ik er van uit dat de foto verkeerd is.

Dat is inderdaad tricky.
Is het al lang geleden dat je de bestelling geplaatst hebt?
Heb je nog vertrouwen dat je de fles Überhaupt gaat ontvangen?
0 x

johan brugge
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor johan brugge » 25 Mei 2015, 14:26

Ik heb op 22 mei de bestelling gedaan en volgens hen duurt het 3 tot 6 werkdagen eer de fles zal geleverd worden.
nigel_tufnel schreef:Heb je nog vertrouwen dat je de fles Überhaupt gaat ontvangen?

Tja, hoe langer hoe minder hè. En als ik al de fles geleverd krijg zal het wel niet die van op de foto zijn.
0 x

Malt_Madness
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Malt_Madness » 25 Mei 2015, 14:30

Ik heb een week of 2 geleden een bestelling geplaatst.
Goed voor 370 euro. Maar tot op heden nog niets ontvangen. Heb ze al 2 maal gemaild maar nog steeds geen antwoord ontvangen.
Als ik deze week nog niets ontvangen heb bel ik ze op. Maar een goed gevoel heb ik toch niet bij deze shop. :|
0 x

Peter87
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Peter87 » 25 Mei 2015, 15:10

Malt_Madness schreef:Ik heb een week of 2 geleden een bestelling geplaatst.
Goed voor 370 euro. Maar tot op heden nog niets ontvangen. Heb ze al 2 maal gemaild maar nog steeds geen antwoord ontvangen.
Als ik deze week nog niets ontvangen heb bel ik ze op. Maar een goed gevoel heb ik toch niet bij deze shop. :|

Ik zou er toch wat actiever achteraan gaan als ik jou was.
Of heb je nog niet betaald?
0 x
Afbeelding
Whiskydudes

Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!

Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash

johan brugge
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor johan brugge » 25 Mei 2015, 15:31

Zoals gezegd wacht ik nog af tot dinsdag en dan neem ik indien nodig maatregelen. Desnoods spring ik in de auto en rij ik tot in Deinze ofwel dien ik klacht in bij de economische inspectie. Hopelijk hoeft het zover niet te komen.
0 x

Whiskieke
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Whiskieke » 25 Mei 2015, 16:00

Hopelijk komt het goed voor jullie :?
Alleszins nu al een on line winkel waar ik niets ga kopen
0 x

Malt_Madness
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor Malt_Madness » 25 Mei 2015, 16:48

Peter87 schreef: Ik zou er toch wat actiever achteraan gaan als ik jou was.
Of heb je nog niet betaald?

Jawel betaald via overschrijving.
Ik wacht nog deze week af, maar een woensdag bel ik alvast zeker eens.
En anders spring ik de auto in en rij er naartoe.

Ik laat zeker nog weten hoe het afloopt.
0 x

Terug naar “Discussies, ervaringen en meningen over websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en IB's”