Gaat er iemand hier nog mee naar Pampus volgende week voor de 200e verjaardag van Ardbeg? Ik was vandaag bij mijn slijter en er zijn nog een aantal kaarten beschikbaar. Voor de zekerheid hier het programma zoals ik het heb ontvangen:
Zaterdag 30 MeiZondag 31 mei
- ca. 17:00/18:00 uur vertrek richting Pampus.
- 19:30 uur Overtocht naar Pampus
- 20.00 uur Start avondprogramma incl. diner
- 01:00 uur overnachting op Pampus in Tenten
In iets meer detail:
- 09:00 uur Ontbijt
- 10.30 uur Start Ardbeggian Games
- 13:00 uur BBQ Lunch in fortgracht
- 15:30 uur einde programma
30 mei
Eenmaal aangekomen op ‘Islay’ zal iedereen de tijd hebben om te acclimatiseren, te genieten van een maaltijd, naspreken van de dag en vervolgens genieten van een spectaculair avondprogramma;
Terug in de tijd; het begin van het Space programma. De deelnemers zullen in een tocht door het fort de verschillende aspecten van het Ardbeg Space programma gaan ervaren. Tijdens deze tour krijgen de deelnemers de begeleidende whisky’s te proeven. Vervolgens zullen de deelnemers zich weer een weg naar buiten banen waar zij in real life de astronomie zullen ervaren onder het genot van een glas Ardbeg.
31 mei
Na de nacht op Pampus te hebben doorgebracht zullen de deelnemers na het genot van een goed ontbijt weer beginnen aan een prachtige dag. Tijdens deze dag zullen de deelnemers opgedeeld in groepen genieten van de volgende onderdelen:
RIB varen – Corryvreckan
Dig It – Ardbog
Highland Games
Tijdens dit zeer bijzondere weekend zijn de volgende whisky’s te proeven:
Ardbeg Day – Auriverdes – Ardbog – Rollercoaster – Blasda – Alligator en uiteraard ook de standaardexpressies Ten, Uigeadail & Corryvreckan. En als klap op de vuurpijl de gloednieuwe Ardbeg Perpetuum!
Kosten voor deelname zijn €125,- per persoon, voor een volledig verzorgd programma inclusief eten, drinken en overnachting. Er zijn nog kaarten te koop via bestel@heijdenwijnimport.nl.
(Mods: als dit om wat voor reden dan ook niet okee is hoor ik het graag).