Bugmeldingen

Dit is een test- en help-forum voor als je iets eerst uit wilt proberen en als we iets te melden hebben. Van tijd tot tijd wordt dit geschoond. Schroom dus niet om het te "vervuilen" met probeersels.
Vragen over bepaalde forum functies, hoe iets te doen etc.? Kijk eerst even in de uitgebreide help. Vind je niet het antwoord dat je zoekt stel je vraag dan hier.
Harrie
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1706
Lid geworden op: 30 Okt 2013, 16:32

Bugmeldingen

Ongelezen berichtdoor Harrie » 16 Mar 2015, 18:21

Zijn er na de update meer mensen die steeds uitgelogd zijn op de telefoon? Ik moet elke keer inloggen...
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Matti
Moderator
Moderator
Berichten: 4435
Lid geworden op: 25 Okt 2011, 23:00
Locatie: Zutphen

Re: Forumlinks worden nu omgezet in titel

Ongelezen berichtdoor Matti » 16 Mar 2015, 18:29

Heb je al geprobeerd je cookies en cache te wissen in de browser die je gebruikt op de telefoon?

Ik ben trouwens aan dat je de grote forum update bedoelt een niet deze plugin?
0 x
Matthijs, whiskynerd.

Harrie
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1706
Lid geworden op: 30 Okt 2013, 16:32

Re: Forumlinks worden nu omgezet in titel

Ongelezen berichtdoor Harrie » 16 Mar 2015, 18:43

Ja, al geprobeerd...
En ik heb er pas sinds een halve week last van, dus niet al vanaf de laatste update. ik dacht dat je bij het installeren van de plug-ins wellicht ook een (kleine) update had gedaan wat dit zou kunnen veroorzaken. Nou ja, we'll see.
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Caledonians
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1103
Lid geworden op: 11 Jun 2011, 22:44

Re: Forumlinks worden nu omgezet in titel

Ongelezen berichtdoor Caledonians » 16 Mar 2015, 18:46

Harrie schreef:Zijn er na de update meer mensen die steeds uitgelogd zijn op de telefoon? Ik moet elke keer inloggen...


Ik heb hier ook last van sinds een paar dagen...
0 x
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
Matti
Moderator
Moderator
Berichten: 4435
Lid geworden op: 25 Okt 2011, 23:00
Locatie: Zutphen

Re: Bugmeldingen

Ongelezen berichtdoor Matti » 16 Mar 2015, 21:05

Ik heb er maar even een apart algemeen onderwerp van gemaakt.

Deze plugin heeft niks te maken met login oid (hij grijpt pas aan lang nadat de login al verwerkt is), dus dat kan het niet zijn. Vreemd dat het blijkbaar alleen op telefoon gebeurt, want de site is tegenwoordig overal hetzelfde :)
0 x
Matthijs, whiskynerd.

Gebruikersavatar
Peter87
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4021
Lid geworden op: 30 Okt 2014, 14:56
Contact:

Re: Bugmeldingen

Ongelezen berichtdoor Peter87 » 16 Mar 2015, 21:13

Ik heb het inderdaad ook al een paar keer gehad. Niet iedere keer maar soms wel.
0 x
Afbeelding
Whiskydudes

Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!

Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash

Gebruikersavatar
Nino
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 Jan 2015, 11:45
Locatie: Drenthe

Re: Bugmeldingen

Ongelezen berichtdoor Nino » 16 Mar 2015, 21:57

Peter87 schreef:Ik heb het inderdaad ook al een paar keer gehad. Niet iedere keer maar soms wel.

klopt!! Ik net zo.
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Caledonians
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1103
Lid geworden op: 11 Jun 2011, 22:44

Re: Forumlinks worden nu omgezet in titel

Ongelezen berichtdoor Caledonians » 14 Mei 2015, 18:34

Caledonians schreef:
Harrie schreef:Zijn er na de update meer mensen die steeds uitgelogd zijn op de telefoon? Ik moet elke keer inloggen...


Ik heb hier ook last van sinds een paar dagen...


Nog altijd last van helaas. Laatste dagen is het weer een stuk frequenter geworden. :(
1 x
AfbeeldingAfbeelding


Terug naar “Test- en hulpforum”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten