Mitra slijterij Van de Kamp, Gennep

Hier kan gediscussieerd worden en kunnen meningen en ervaringen gedeeld worden m.b.t. websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en Independend Bottlers, die al dan niet staan in de onderstaande geclassificeerde lijsten.
JayDie
Moderator
Moderator

Mitra slijterij Van de Kamp, Gennep

Ongelezen berichtdoor JayDie » 20 Mar 2010, 20:39

Hmmzzz... ik moet even m'n hart luchten. :boos :Protest

Wanneer ik iets moet kopen en ik kan dat (tegen dezelfde prijzen) in m'n eigen stadje kopen, dan doe ik dat graag: ik steun de ondernemers hier graag. Kijk, de landelijke winkelketens (in dit geval de Mitra); dan maakt het niet uit of ik dat in plaats X of Y koop: beide even duur (of positivo: goedkoop). Ik koop het dan liever in m'n eigen woonplaats om daar de ondernemers te steunen. Duidelijk?

Maar nu... al eerder had ik niet zo'n goede ervaring met de Mitra Gennep. Deze slijter zit al lange tijd in Gennep; voorheen niet als Mitra, maar 'gewoon' als "Slijterij Van de Kamp". Ik weet niet meer wat er toen precies was, maar hij was niet vriendelijk en 'alsof het hem allemaal niet interesseerde". Nou, goed... voordeel van de twijfel: hij zal z'n dag wel niet hebben gehad.

Echter, vandaag gingen we op zoek naar een malt whisky cadeautje voor een kennis. We moesten vandaag iets kopen, dus internet was niet ter sprake. Ach... we gaan naar de Mitra, Gennep, bij de Mitra krijg je als IWS lid ook nog eens 10% korting op malt whiskies!

Daar gingen we... Ik had het verhaal van weleer tegen m'n vriendin vertel en toen we vandaag naar buiten liepen zei ze: "Nou, je hebt niets teveel gezegd". Ik was aan het kijken naar de malt whiskies, had iets gekozen, liet m'n pas van de IWS zien en zei: "Ik krijg nog 10% korting". Zijn reactie (John van de Kamp himself): "Hm... Nee, dat ken ik niet, nog nooit gezien, nog nooit van gehoord". Geen korting dus. Met m'n vorige ervaring in m'n achterhoofd: laat ook maar.

Ik neem bij de Mitra ook altijd het Mitra Magazine mee. Daar het alweer een tijdje geleden was en dit magazine elke 4 maanden ofzo (?) uit komt, dacht ik; zal wel weer bijna een nieuwe zijn. Ik vraag vriendelijk: "Is het nieuwe Mitra Magazine er al?". Zijn reactie: "Hm... Mitra Magazine? Huh? Nee, niet gezien". Ik dacht: afrekenen en weg hier!

Om een lang verhaal kort te maken: Helaas Mitra Van de Kamp Gennep; mij zul je hier niet snel meer zien! :Protest

Gelukkig zit er ook nog een "Topslijter" in Gennep :duimop

Opnieuw mijn vraag over de korting gesteld aan het IWS...
0 x
Slainte Mhath ([Slawncha-Va]), John

Afbeelding / Hobbybrouwer / Untappd / Hobbybrouwerij Jusk!

Piet
Moderator
Moderator

Re: Mitra slijterij Van de Kamp, Gennep

Ongelezen berichtdoor Piet » 20 Mar 2010, 20:56

Ik zou zo de winkel uit gelopen zijn ... en zonder whisky :boos

Toen ik een paar weken geleden bij de Mitra de Aberlour a'bunadh bestelde hadden ze er geen enkel probleem mee om die 10% te geven met de IWS-kaart. Ik was daar al lang niet geweest.

Enthousiaste slijter, goed gesprek gehad en kreeg bovendien nog een Auchentosan triplewood te proeven.
Tsja, het is absoluut de bezetting die het hem doet.

Ik denk wel dat de IWS daarover duidelijkheid moet krijgen bij de Mitra en geven naar de leden (Ger, Nico !).
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat

JayDie
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor JayDie » 20 Mar 2010, 20:57

Piet schreef:Ik zou zo de winkel uit gelopen zijn ... en zonder whisky :boos

Tsja... ik moest op het laatste moment een whisky presentje hebben... Had weinig keus.

Piet schreef:Tsja, het is absoluut de bezetting die het hem doet.

Ik denk wel dat de IWS daarover duidelijkheid moet krijgen bij de Mitra en geven naar de leden (Ger, Nico !).

Bezetting... dit was de eigenaar! Als die al zelfs van niets weet! :Cry :boos :nono

Ik heb inderdaad m'n vraag uitstaan en Nico getipt en om duidelijkheid gevraagd.
0 x

KSB66
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor KSB66 » 20 Mar 2010, 22:02

Ik ga sowieso al niet meer naar een zaak waar ik al eerder vervelend ben geholpen.
In Scharnegoutem kom ik dus ook nooit meer( chagarijnig stuk vreten).
En voor korting is me het ook nooit om te doen.
Ik wil gewoon prettig geholpen worden. Ik kom daar mijn centen spenderen en als ie dat niet waardeert dan ga ik wel naar een ander.
Wbt Mitra, ik koop er niet veel maar word er altijd goed geholpen en we hebben er hier 3 in de buurt.
0 x

JayDie
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor JayDie » 21 Mar 2010, 12:19

KSB66 schreef:Ik ga sowieso al niet meer naar een zaak waar ik al eerder vervelend ben geholpen.
In Scharnegoutem kom ik dus ook nooit meer( chagarijnig stuk vreten).
En voor korting is me het ook nooit om te doen.
Ik wil gewoon prettig geholpen worden. Ik kom daar mijn centen spenderen en als ie dat niet waardeert dan ga ik wel naar een ander.
Wbt Mitra, ik koop er niet veel maar word er altijd goed geholpen en we hebben er hier 3 in de buurt.

Heb je gelijk in. Ik kan m'n whisky elders ook goedkoper krijgen en bedacht me ook snel "st!k maar in je korting!". Anyways... als het IWS het aanbiedt (en ermee adverteert) dan moeten ze dat ook waarmaken... Aandachtspunt voor het IWS dus...

Ik ken inderdaad Mitra zaken waar je wel prettig geholpen wordt. Dit is dus geen aanval tegen Mitra, maar tegen Slijter John van de Kamp in Gennep. Jammer dat het een Mitra is; zo komt in 'kwaad daglicht' en dat is niet m'n bedoeling... :o
0 x

ndekoning
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor ndekoning » 21 Mar 2010, 13:52

Als bestuurslid van de IWS kan ik aleen maar zeggen dat het me spijt dat niet alle Mitra-slijters deze afspraak in de praktijk toepassen. De Mitra heeft exclusief met alleen de IWS de afspraak dat wij 10% korting krijgen op alle malts.
Zodra onze voorzitter terug is van vakantie zullen we dit gaan bespreken met de Mitra om tot afspraken te komen hoe dit soort misverstanden voortaan voorkomen kunnen worden.

Met vriendelijke groeten,

Nico de Koning
0 x

EDRADOUR
Actief lid
Actief lid

Re: 10% korting bij de Mitra met de leden pas?

Ongelezen berichtdoor EDRADOUR » 21 Mar 2010, 18:50

Mitra korting of geen korting :blacklist het is en blijft een van de duurdere winkels.

Kijkend op Internet en ook in het Buitenland concludeer ik dat Mitra zich zelf volledig uit de Markt prijst, en zich focust op haar bestaand klanten bestand. :nono

Zelf Gall&Gall komt met grote regelmaat in opstand, en gooit concurerend mooie whisky,s in de handel, behoudens dit
""de plaatselijke slijter"" :hoera heeft ook mogelijkheden ten over, is maar hoe deze er mee omgaat.

Dus beste mensen even surfen voor mooie whisky,s tegen redelijke prijzen, ( uiteindelijk is de recessie nog niet voorbij?)

Groet Ger
0 x

EDRADOUR
Actief lid
Actief lid

Re: Mitra slijterlij Van de Kamp, Gennep

Ongelezen berichtdoor EDRADOUR » 21 Mar 2010, 18:58

De plaatselijke Mitra in Landgraaf vraagt zich af wat IWS betekent :Cry

ndekoning schreef:De Mitra heeft exclusief met alleen de IWS de afspraak dat wij 10% korting krijgen op alle malts.

Dus niemand zal het mij kwalijk nemen als ik het citaat van Jaydie citeer

HELAAS MITRA,s MIJ ZULLEN JULLIE OOK NOOIT MEER ZIEN :Bye

Het is zo als het is de plaatselijke slijter is zo slecht nog niet.

Ger
0 x

KSB66
Top bijdrager
Top bijdrager

Re: 10% korting bij de Mitra met de leden pas?

Ongelezen berichtdoor KSB66 » 21 Mar 2010, 19:11

:offtopic
Laatst gewijzigd door KSB66 op 21 Mar 2010, 20:54, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x

JayDie
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor JayDie » 21 Mar 2010, 19:30

EDRADOUR schreef:Dus niemand zal het mij kwalijk nemen als ik het citaat van Jaydie citeer

HELAAS MITRA,s MIJ ZULLEN JULLIE OOK NOOIT MEER ZIEN :Bye

Ger, ik heb alleen daaaaag gezegd tegen de Mitra Van de Kamp, Gennep! :nono
0 x

KSB66
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor KSB66 » 21 Mar 2010, 19:55

Het is zo als het is de plaatselijke slijter is zo slecht nog niet

De meeste Mitra's waren/zijn de plaatselijke slijter alleen nu met een andere gevel.
0 x

EDRADOUR
Actief lid
Actief lid

Ongelezen berichtdoor EDRADOUR » 21 Mar 2010, 21:04

KSB66 schreef:De meeste Mitra's waren/zijn de plaatselijke slijter alleen nu met een andere gevel

Was vroeger met de Tante Emma winkel ook, en nu AH / JUMBO / De-Boer / en ga zo maar door, het is er niet beter op geworden :Scratch

JayDie schreef:Ger, ik heb alleen daaaaag gezegd tegen de Mitra Van de Kamp, Gennep!

Weet ik, maar ik spreek ook voor mezelf

Ger
0 x

JayDie
Moderator
Moderator

Slijterij Van de Kamp, Gennep - Geen Mitra meer!

Ongelezen berichtdoor JayDie » 06 Aug 2010, 09:52

'Deze' slijter valt per augustus niet meer onder "Mitra", kwam ik toevallig achter (na een bevestiging van Mitra zelf). Aan de ene kant jammer; de dichtstbijzijnde Mitra is nu 'ver weg', maar ach... ik kwam toch liever niet meer in deze zaak!

Ben benieuwd of het weer een onafhankelijke slijter wordt of misschien een andere franchise...

Laatst ook al een andere Mitra verdwenen; zijn ze aan het inkrimpen...
0 x

Terug naar “Discussies, ervaringen en meningen over websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en IB's”