MH17

Een onderwerp past niet onder een van de andere rubrieken maar heeft wel "iets" met Whisky te maken. "Iets" mag ruim worden uitgelegd. In "Gezellig aan de bar..." is plaats voor ditjes en datjes.
Soundwave
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

MH17

Ongelezen berichtdoor Soundwave » 18 Jul 2014, 16:24

Ik weet dat dit in de eerste plaats een whiskyforum is en dat we dingen het liefst wat luchtig houden, maar wilde toch ook op deze plek even stil staan bij de vele doden die gisteren gevallen zijn. Ik merk zelf dat ik via 2 handshakes al meerdere slachtoffers ken of vrienden of families die indirect getroffen zijn door deze verschrikkelijke gebeurtenis (zelfs de vrouw van een goede vriend had op een haar na deze vlucht geboekt) en bedacht mij dat dit dan ongetwijfeld ook voor andere forumleden wel eens het geval zou kunnen zijn.

Bij deze hef ik vanavond het glas op alle slachtoffers en nabestaanden van MH17
- Gus am bris an la -
0 x

Barry1981
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Re: MH17

Ongelezen berichtdoor Barry1981 » 18 Jul 2014, 20:35

Soundwave schreef:Ik weet dat dit in de eerste plaats een whiskyforum is en dat we dingen het liefst wat luchtig houden, maar wilde toch ook op deze plek even stil staan bij de vele doden die gisteren gevallen zijn. Ik merk zelf dat ik via 2 handshakes al meerdere slachtoffers ken of vrienden of families die indirect getroffen zijn door deze verschrikkelijke gebeurtenis (zelfs de vrouw van een goede vriend had op een haar na deze vlucht geboekt) en bedacht mij dat dit dan ongetwijfeld ook voor andere forumleden wel eens het geval zou kunnen zijn.

Bij deze hef ik vanavond het glas op alle slachtoffers en nabestaanden van MH17
- Gus am bris an la -

Mooi, ik drink met je mee. Heftige gebeurtenis.. :(
0 x

Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”