whisky-on-line.com / Whiskylover

Hier kan gediscussieerd worden en kunnen meningen en ervaringen gedeeld worden m.b.t. websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en Independend Bottlers, die al dan niet staan in de onderstaande geclassificeerde lijsten.
whiksy
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 839
Lid geworden op: 26 Jun 2013, 20:05

whisky-on-line.com / Whiskylover

Ongelezen berichtdoor whiksy » 13 Mei 2014, 13:27

Deze online shop kwam ik nog niet tegen op het forum. Ze hebben een fraaie selectie onafhankelijke bottelingen en enkele scherpe prijzen. En een echte voorraad indicatie.

Ik heb dit weekend 2 flessen Glenfarclas Potstill Reserve 2003 besteld.
Vervolgens even mailcontact gehad, want ik was aan het brassen :? waardoor de bestelling 8x door was gegeven.
Kort en duidelijk antwoord en alles opgelost. Vandaag de flessen keurig verpakt ontvangen.

Misschien kan deze shop in de geclassificeerde lijst opgenomen worden?
0 x

johan brugge
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4882
Lid geworden op: 13 Feb 2010, 11:08

Re: whisky-on-line.com / Whiskylover

Ongelezen berichtdoor johan brugge » 13 Mei 2014, 13:46

Die stond er wel al in, maar met een andere naam en website. Ongeveer een jaar geleden (kan ook iets meer zijn) hebben ze de website vernieuwd en de domeinnaam veranderd. Vroeger noemde de shop www.whiskystore.be.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.

Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort

Gebruikersavatar
Mermur
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2107
Lid geworden op: 09 Feb 2014, 18:28
Locatie: Nijmegen
Contact:

Re: whisky-on-line.com / Whiskylover

Ongelezen berichtdoor Mermur » 25 Jun 2015, 15:25

Anderen goede ervaringen met whisky-on-line.com? Eén van de Mortlach Hart Brothers die op mijn verlanglijstje staat, is via die site te koop. Maar om een of andere reden ben ik tegenwoordig wat terughoudend om whisky te bestellen bij Belgische webshops waarvan ik de naam nog niet kende. :cool:
0 x
Afbeelding

Nickolaas
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2196
Lid geworden op: 11 Mar 2014, 22:29
Locatie: Midden-Limburg

Re: whisky-on-line.com / Whiskylover

Ongelezen berichtdoor Nickolaas » 25 Jun 2015, 15:33

Ik heb er twee keer naar volle tevredenheid wat besteld :goedgedaan
1 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
turfsmurf
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1527
Lid geworden op: 08 Jan 2011, 15:15
Locatie: Wageningen

Re: whisky-on-line.com / Whiskylover

Ongelezen berichtdoor turfsmurf » 25 Jun 2015, 16:01

Ik heb er al een keer iets besteld en er is op dit moment nog een bestelling onderweg.
Ging allemaal prima, je kunt met iDeal betalen en de verzendkosten naar Nederland zijn niet hoog.
Laatst gewijzigd door turfsmurf op 25 Jun 2015, 16:27, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Afbeelding
"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits)

Gebruikersavatar
Jorikm
Senior
Senior
Berichten: 187
Lid geworden op: 21 Sep 2014, 20:11

Re: whisky-on-line.com / Whiskylover

Ongelezen berichtdoor Jorikm » 25 Jun 2015, 16:05

Ook ik heb prima ervaringen met deze webwinkel.
Kun je met een gerust hart bestellen :lekker
Laatst gewijzigd door Jorikm op 25 Jun 2015, 19:30, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x

Gebruikersavatar
Mermur
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2107
Lid geworden op: 09 Feb 2014, 18:28
Locatie: Nijmegen
Contact:

Re: whisky-on-line.com / Whiskylover

Ongelezen berichtdoor Mermur » 25 Jun 2015, 16:29

Dank jullie wel voor deze reacties; die geven vertrouwen. :goedgedaan
0 x
Afbeelding

Roland...
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 798
Lid geworden op: 22 Sep 2012, 15:02
Locatie: omgeving Breda

Re: whisky-on-line.com / Whiskylover

Ongelezen berichtdoor Roland... » 25 Jun 2015, 16:35

Ik heb er 'n aantal maanden ook 'n bestelling geplaatst. Geen problemen gehad en snelle levering. Ik zeg "doen"...
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Mermur
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2107
Lid geworden op: 09 Feb 2014, 18:28
Locatie: Nijmegen
Contact:

Re: whisky-on-line.com / Whiskylover

Ongelezen berichtdoor Mermur » 25 Jun 2015, 16:54

Ik twijfel intussen niet meer over daar bestellen of niet, maar nog wel tussen de Mortlach 1991-2014 HB die ze bij whisky-on-line hebben en de 1990-2013 HB (54,4%) die nog bij enkele Duitse webshops te koop is. Als de ervaringen van Ben87 positief zijn, wordt het waarschijnlijk de eerste. Ik heb in ieder geval zojuist geprobeerd 'm te reserveren.
0 x
Afbeelding

johan brugge
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4882
Lid geworden op: 13 Feb 2010, 11:08

Re: whisky-on-line.com / Whiskylover

Ongelezen berichtdoor johan brugge » 25 Jun 2015, 17:18

Mermur schreef:Ik twijfel intussen niet meer over daar bestellen of niet

Ik bestel daar al een paar jaar en ik heb enkel maar goede ervaringen.
1 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.

Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort

Pellie
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2797
Lid geworden op: 25 Okt 2011, 10:00
Locatie: Enschede

Re: whisky-on-line.com / Whiskylover

Ongelezen berichtdoor Pellie » 25 Jun 2015, 17:36

Hier ook alleen maar positieve ervaringen. Vooral ook snelle verzending!
0 x

Bimbam
Senior
Senior
Berichten: 197
Lid geworden op: 03 Okt 2014, 14:47
Locatie: Breda

Re: whisky-on-line.com / Whiskylover

Ongelezen berichtdoor Bimbam » 25 Jun 2015, 17:45

Heb hier een tijdje geleden ook een fles besteld. Goed verpakt en snel geleverd. Kortom: goede ervaring.
0 x

johan brugge
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4882
Lid geworden op: 13 Feb 2010, 11:08

Re: whisky-on-line.com / Whiskylover

Ongelezen berichtdoor johan brugge » 25 Jun 2015, 18:39

Pellie schreef:Hier ook alleen maar positieve ervaringen. Vooral ook snelle verzending!

Ik bestel daar nu al zo'n 7 tot 8 jaar (denk ik) en vroeger kwamen ze mijn flessen zelfs in persoon aan huis leveren.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.

Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort

Pellie
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2797
Lid geworden op: 25 Okt 2011, 10:00
Locatie: Enschede

Re: whisky-on-line.com / Whiskylover

Ongelezen berichtdoor Pellie » 25 Jun 2015, 18:51

johan brugge schreef:
Pellie schreef:Hier ook alleen maar positieve ervaringen. Vooral ook snelle verzending!

Ik bestel daar nu al zo'n 7 tot 8 jaar (denk ik) en vroeger kwamen ze mijn flessen zelfs in persoon aan huis leveren.


Ow echt joh?? Dat heb ik nog niet mogen meemaken haha... :-P
0 x

Gebruikersavatar
svennie
Senior
Senior
Berichten: 431
Lid geworden op: 23 Dec 2014, 23:11
Locatie: Schoten

Re: whisky-on-line.com / Whiskylover

Ongelezen berichtdoor svennie » 25 Jun 2015, 19:24

Ik heb er ook al 1 keer besteld maar ben de fles zelf gaan afhalen.
0 x
Afbeelding


Terug naar “Discussies, ervaringen en meningen over websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en IB's”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten