maar ook deze zal wel in je collectie komen

Ter veld schreef:
maar ook deze zal wel in je collectie komenop of andere manier
Fat Bastard! schreef:Precies, net als sommige distillery exclusives die ze nu online hebben staan![]()
Ik heb zelf het geluk gehad dat ik vorig jaar een cask sample van deze White Stag heb ontvangen van de distillery.
Was voor een tasting waar ik voor uitgenodigd was ter compensatie van hun geannuleerde festival.
Kreeg toen een sample van the Harmony botteling en deze 6de White Stag.....Heb zelfs nog een drupje staan.
JohanM schreef:
deze heb ik ook gekregen en bij mij staat ook er nog een beetje van
HEm schreef:Arran geeft wel het volgende aan (op de member White Stag pagina) :
We will keep an allocation of bottles in reserve that we hope to be able to offer for shipment to EU addresses as and when the situation becomes clearer and we are more certain that customers will receive them as expected.
Geen idee om hoeveel flessen het gaat die ze achter willen houden, maar gezien het totale aantal van 995 zullen het er niet heel veel zijn.
Fat Bastard! schreef:Man hou op! Wat een frustrerende bende.
Zijn inmiddels 5 maanden na invoering van de Brexit en ze zijn er nog niet uit hoe ze eea kunnen regelen.
Fat Bastard! schreef:Ik doel eigenlijk meer op de (vaak leuke) distillery only bottelingen.
Afgelopen jaren meerdere fijne bottelingen daar besteld maar is nu dus nog steeds niet mogelijk.
Fat Bastard! schreef:Weet natuurlijk dat dit een optie is, maar wil ook niet niet iemand anders belasten met mijn dwangmatige koopgedrag![]()
Mijn whiskymaat heeft misschien een adres via een collega, maar daar kan je natuurlijk niet om de haverklap flessen naartoe laten zenden.
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten